Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kilka dni temu wysyłałem 2 paczki paczkomatem Inpost.
W wyniku mojej pomyłki jak i błędnej informacji z Inpost dzisiaj dostałem zwrot obu przesyłek.
Czy można w jakiś sposób jeszcze raz zaimportować z Allegro przesyłki do Inpostu?
Pozdrawiam,
Sławek
Jeśli korzystałeś z Managera Inpostu to tak. Zmień na wygenerowane, wprowadź login kupującego i masz etykietę. Jeśli były z opcją Smart to niestety będziesz musiał za nie zapłacić.
@Kaliope_Brzeg, Nie mam opcji Smart. Status przesyłki na "manager.paczkomaty.pl" jest "Zwrócony nadawcy" i wszystkie opcje (poza "Exportuj" są nieaktywne.
Tak jak napisałem pomyłki były zarówno po mojej stronie jak i Inpostu...
@Arkadia_OK Nie generujesz drugi raz starej etykiety, tylko nową, z nowym numerem. Klikasz Allegro, Import Allegro Inpost, zmieniasz filtr na wygenerowane i szukasz kupującego po loginie albo wklepujesz ręcznie. I generujesz nową etykietę.
@Arkadia_OK Przecież to oczywiste jak towar wrócił to musisz wygenerować nową etykietę, na starej nie da się wysłać.
@LEW433 tak, to jest oczywiste, ale w taki sposób muszę zapłacić za przesyłkę drugi raz...
Błędy niestety kosztują. Jeśli zrobiłeś coś nie tak to musisz zapłacić za etykietę. Nie ma opcji, żeby drugą paczkę wysłać za darmo.
Możesz tak zrobić jak proponuje @Kaliope_Brzeg ale skoro błąd InPostu to składaj im reklamacje.