anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Integracja konta z inPost

DB_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Dzień Dobry, podpowiedzcie prosze gdzie mogę sprawdzić jakie dane sa uwzględnione w integracji z InPost, 

nie dostaję ani faktur,ani zwrotów za przesyłki pobraniowe, inpost rozkłada ręce, mówi że coś źle jest ustawione na Allegro, ale mam wrażenie że zajrzałam już wszędzie , i wszystko jest jak powinno być, 

Pomocy. 

Z góry dziekuję za każdą podpowiedź. 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DB_Outlet Cześć. 🙂 Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

oznacz moderatorów

DB_Outlet
#9 Pomysłodawca#

baardzo czekam 🙂 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DB_Outlet w imieniu Oli, wracam z odpowiedzią. Podczas łączenia konta Allegro z kontem w Managerze paczek, tak naprawdę jedyną czynnością po naszej stronie jest kliknięcie przycisku "Powiąż konto".
Możemy to dodatkowo skonsultować z InPostem, natomiast potrzebny będzie do tego adres adres mailowy, na który masz zarejestrowane konto w InPost. Jeśli nie chcesz podawać go tutaj, to napisz proszę na adres spolecznosc@allegro.pl, albo potwierdź czy jest to taki sam adres jak wpisany na Twoim koncie Allegro 🙂  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

DB_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziekuję za odpowiedź, już piszę . 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DB_Outlet Cześć. 🙂 Właśnie dostałam Twoją wiadomość mejlową, ale nie odpowiedziałaś w niej na pytanie. Możemy w Twoim imieniu skonsultować tę sprawę z Przewoźnikiem, ale potrzebujemy informacji, na jaki adres mejlowy masz zarejestrowane konto w InPost. 

oznacz moderatorów

DB_Outlet
#9 Pomysłodawca#

taki sam adres jak do logowania na Allegro 😞

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DB_Outlet Skontaktuję się z InPostem, wrócę z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DB_Outlet Otrzymałam odpowiedź - jeśli masz podpisaną umowę z InPost, to skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym. 

Jeśli nie masz danych kontaktowych do opiekuna, to napisz/zadzwoń tutaj: https://inpost.pl/kontakt i podaj swój NIP oraz numer płatnika. 

oznacz moderatorów

DB_Outlet
#9 Pomysłodawca#

dziekuję,juz piszę, powołam sie na naszą rozmowę,ponieważ tak jak pisałam wcześniej , wielokrotnie poruszałam juz ten temat z InPost . 

oznacz moderatorów

DB_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Taka dostałam odpowiedź, "proszę zmienić dane autoryzacyjne w integracji" , czyli że gdzie ? mam wrażenie że już wszystko przeszukałam 😕

oznacz moderatorów

DB_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Taka dostałam odpowiedź, "proszę zmienić dane autoryzacyjne w integracji" , czyli że gdzie ? mam wrażenie że już wszystko przeszukałam , proszeo pomoc 😞

DB_Outlet_0-1675413641690.png

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DB_Outlet Dopytałam o to InPost. W celu wygenerowania tokena lub integracji systemów API, napisz bezpośrednio do działu integracji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który znajduje się tutaj: https://inpost.pl/formularz-wsparcie

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@DB_Outlet ale nie dostajesz faktur generalnie czy tylko na tych fakturach nie są uwzględniane wpłaty klientów przesyłek pobraniowych?

oznacz moderatorów