Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry, podpowiedzcie prosze gdzie mogę sprawdzić jakie dane sa uwzględnione w integracji z InPost,
nie dostaję ani faktur,ani zwrotów za przesyłki pobraniowe, inpost rozkłada ręce, mówi że coś źle jest ustawione na Allegro, ale mam wrażenie że zajrzałam już wszędzie , i wszystko jest jak powinno być,
Pomocy.
Z góry dziekuję za każdą podpowiedź.
@DB_Outlet Cześć. 🙂 Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
baardzo czekam 🙂
@DB_Outlet w imieniu Oli, wracam z odpowiedzią. Podczas łączenia konta Allegro z kontem w Managerze paczek, tak naprawdę jedyną czynnością po naszej stronie jest kliknięcie przycisku "Powiąż konto".
Możemy to dodatkowo skonsultować z InPostem, natomiast potrzebny będzie do tego adres adres mailowy, na który masz zarejestrowane konto w InPost. Jeśli nie chcesz podawać go tutaj, to napisz proszę na adres spolecznosc@allegro.pl, albo potwierdź czy jest to taki sam adres jak wpisany na Twoim koncie Allegro 🙂
Bardzo dziekuję za odpowiedź, już piszę .
@DB_Outlet Cześć. 🙂 Właśnie dostałam Twoją wiadomość mejlową, ale nie odpowiedziałaś w niej na pytanie. Możemy w Twoim imieniu skonsultować tę sprawę z Przewoźnikiem, ale potrzebujemy informacji, na jaki adres mejlowy masz zarejestrowane konto w InPost.
taki sam adres jak do logowania na Allegro 😞
@DB_Outlet Skontaktuję się z InPostem, wrócę z odpowiedzią 🙂
@DB_Outlet Otrzymałam odpowiedź - jeśli masz podpisaną umowę z InPost, to skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
Jeśli nie masz danych kontaktowych do opiekuna, to napisz/zadzwoń tutaj: https://inpost.pl/kontakt i podaj swój NIP oraz numer płatnika.
dziekuję,juz piszę, powołam sie na naszą rozmowę,ponieważ tak jak pisałam wcześniej , wielokrotnie poruszałam juz ten temat z InPost .
Taka dostałam odpowiedź, "proszę zmienić dane autoryzacyjne w integracji" , czyli że gdzie ? mam wrażenie że już wszystko przeszukałam 😕
Taka dostałam odpowiedź, "proszę zmienić dane autoryzacyjne w integracji" , czyli że gdzie ? mam wrażenie że już wszystko przeszukałam , proszeo pomoc 😞
@DB_Outlet Dopytałam o to InPost. W celu wygenerowania tokena lub integracji systemów API, napisz bezpośrednio do działu integracji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który znajduje się tutaj: https://inpost.pl/formularz-wsparcie
@DB_Outlet ale nie dostajesz faktur generalnie czy tylko na tych fakturach nie są uwzględniane wpłaty klientów przesyłek pobraniowych?