Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Manager INPOST dla paczkomatów (https://manager.paczkomaty.pl/allegro/) nie pozwoli utowrzyć etykiety adresowej jeśli jest błąd w numerze telefonu kupującego (inny numer niż polski numer sieci komórkowej)
Natomiast formularz ALLLEGRO w koszyku pozwala wpisać dowolny numer telefonu (STACJONARNY / zagraniczny numer sieci komórkowej) oraz wybrać dostawę do paczkomatu, co skutkuje brakiem możliwości nadania przesyłki Klientowi.
Czy można to jakoś rozwiązać? Lub najlepiej zblokować wpisywanie innych niż polskie numery komórkowe danych do formularza w koszyku?
Nie mogę podpiąć tu screena z ekranu, ale mam przygotowany dla PW z obsługą allegro na wszelki wypadek, aby doprecyzować i wyjaśnić obrazkiem zainstniały kłopot.
pozdrawiam,
marcin@
@szulik_2006 napisz do klienta i poproś o polski numer zmień w menadżerze i po sprawie, problem zanany od lat 😞 Tak samo przechodzą kody pocztowe, do których nie doręcza kurier 😞
Sprzedajesz martw się sam jak to rozwiązać 😄