anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

integracja KOSZYK_ALLEGRO vs INPOST_MANAGER_PACZEK

szulik_2006
#1 Nowicjusz#

Manager INPOST dla paczkomatów (https://manager.paczkomaty.pl/allegro/) nie pozwoli utowrzyć etykiety adresowej jeśli jest błąd w numerze telefonu kupującego (inny numer niż polski numer sieci komórkowej)

Natomiast formularz ALLLEGRO w koszyku pozwala wpisać dowolny numer telefonu (STACJONARNY / zagraniczny numer sieci komórkowej) oraz wybrać dostawę do paczkomatu, co skutkuje brakiem możliwości nadania przesyłki Klientowi. 

Czy można to jakoś rozwiązać? Lub najlepiej zblokować wpisywanie innych niż polskie numery komórkowe danych do formularza w koszyku?

Nie mogę podpiąć tu screena z ekranu, ale mam przygotowany dla PW z obsługą allegro na wszelki wypadek, aby doprecyzować i wyjaśnić obrazkiem zainstniały kłopot.

pozdrawiam, 

marcin@

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

kostas11
#21 Demiurg#

@szulik_2006 napisz do klienta i poproś o polski numer zmień w menadżerze i po sprawie, problem zanany od lat 😞  Tak samo przechodzą kody pocztowe, do których nie doręcza kurier 😞

Sprzedajesz martw się sam jak to rozwiązać 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów