anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ja pozyskać nową etykiete paczki?

MAMY ROZWIĄZANIE!
banker_2
#1 Nowicjusz#

Wybrałem zły rozmiar paczki i nie zmieściła się do paczkomatu. Musiałem zamknąc pusty paczkomat, wygenerowana etykieta przepadła. Wypełniłem formularz zwrotu w inpost ale nadal nie mogę wygenerowac nowej etykiety - co robić? numer przesyłki 660166846400441132151166  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
banker_2
#1 Nowicjusz#

teraz przesyłka ma status nadana, cały czas mogę pobrać etykietę ale jak rozumiem to jest ta już wykorzystana i muszę wygenerowac nową. Tak naprawdę  przepakuję towar by wszedł bo wybrany rozmiar to C, nie ma wiekszych, ale tak czy inaczej muszę otworzyć paczkomat, domyślam się ze to się nie uda na podstawie tej wykorzystanej etykiety

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

W tej sytuacji będzie konieczne odświeżenie etykiety celem nadania paczki ponownie. Najlepiej skontaktować się na adres bok@inpost.pl lub zadzwonić na infolinię pod nr 722 444 000. Wtedy etykieta zostanie ponownie aktywowana i będzie można nadać paczkę ponownie lub wykonać zwrot środków za etykietę.

oznacz moderatorów
banker_2
#1 Nowicjusz#

Dogadałem temat z infolinią, pzrestawiono status by było możliwe umieszczenia paczki. Dziekuję za informacje!

oznacz moderatorów