Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wybrałem zły rozmiar paczki i nie zmieściła się do paczkomatu. Musiałem zamknąc pusty paczkomat, wygenerowana etykieta przepadła. Wypełniłem formularz zwrotu w inpost ale nadal nie mogę wygenerowac nowej etykiety - co robić? numer przesyłki 660166846400441132151166
teraz przesyłka ma status nadana, cały czas mogę pobrać etykietę ale jak rozumiem to jest ta już wykorzystana i muszę wygenerowac nową. Tak naprawdę przepakuję towar by wszedł bo wybrany rozmiar to C, nie ma wiekszych, ale tak czy inaczej muszę otworzyć paczkomat, domyślam się ze to się nie uda na podstawie tej wykorzystanej etykiety
Dzień dobry,
W tej sytuacji będzie konieczne odświeżenie etykiety celem nadania paczki ponownie. Najlepiej skontaktować się na adres bok@inpost.pl lub zadzwonić na infolinię pod nr 722 444 000. Wtedy etykieta zostanie ponownie aktywowana i będzie można nadać paczkę ponownie lub wykonać zwrot środków za etykietę.
Dogadałem temat z infolinią, pzrestawiono status by było możliwe umieszczenia paczki. Dziekuję za informacje!