anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować zamówienie za pobraniem?

WorldColor_pl
#8 Zapaleniec#

Witam, baselinker automatycznie wznowił mi aukcje której już nie posiadam w sprzedaży. Ktoś złożył zamówienie ale poinformowałem go o błędzie i braku dostępności. Teraz obaj zastanawiamy się jak anulować transakcje. Czy ktoś mógł by podpowiedzieć jak to zrobić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

serwis-texas
#21 Demiurg#

@WorldColor_pl 

Skoro tak dobrze Wam poszła konwersacja to poproś go teraz aby odstąpił od umowy,

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-zwrocic-zakup-GDeq5VeKRHD

a Ty zwróć mu kasę jak najszybciej. Potem możesz próbować zgłosić się o zwrot prowizji.

Powiedz klientowi że nie ma znaczenia że towaru nie otrzymał. Powiedz żeby wpisał numer konta bankowego chodź nie ma on znaczenia bo zrobisz zwrot przez AF. Pieniądze wrócą tam skąd przyszły.

 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

Ja tam zwyczajnie klikam zwróć wpłatę. Prowizja max następnego dnia sama wraca. Tylko muszą być dobre statystyki. Nawet nie kombinuję i zaznaczam brak towaru. Na prywatnym koncie każda sprzedana sztuka mi się wznawia. Staję na uszach ściągając to od razu ale bywa... 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@WorldColor_pl możesz w takim przypadku skontaktować się z klientem i poprosić go aby anulował zamówienie po swojej stronie. Jeśli nie wysłałeś zamówienia, które było za pobraniem to nie musisz zwracać wpłaty do klienta, ponieważ jej nie otrzymałeś. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów