Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący w ogole nie kontaktuje sie ze mną w cely sfinalizowania tranzakcji - tylko odbiór osobisty miałem zaznaczone, wiec nie doszło do tranzakcji! chciałbym anulowac aby odzyskac prowizję i na nowo wystawic przedmiot, jak mogę tego dokonac?
Kupujący na AL ma 5dni na opłacenie a prowizja przy odbiorze osobistym jest trudna do odzyskania, pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
mam nadzieje ze to tak nie dziala, ze jak za kazdym razem wystawie przedmiot i ktos go zakupi z fałszywego konta to bede musiał płacic prowizje za cos co nie zostało sfinalizowane?
@sue2009 dokładnie to tak działa, witamy na allegro
czyli jestem 120 zl w plecy!! mozna sie od tego jakos odwołac czy jak? dla mnie jest to kradziez w biały dzien i to jeszcze czarne na białym! niegdy wczesniej nie miałem takiego problemu jak cos wystawiałem a tutaj zonk, klient w ogole sie nie odzywa wiec tak naprawde jak wystawie tel 25 razy na aukcji i te 25 razy ktos mnie oszuka to bede w plecy tyle co chciałem za tel!! jakas masakra!
@sue2009 nie udostępniaj odbiorów osobistych i pobrań, to najlepsza rada
no teraz to bede wiedział ale telefon ma lekką wade i wolałbym aby ktos to sprawdził przy odbiorze niz sie bawic w odsyłanie, dlatego ustawiłem Tylko odbiór osobisty!
@sue2009 wady wystarczy opisać w opisie, a jeśli sprzedajesz prywatnie to nie musisz przyjmować zwrotów 🙂 oczywiście dalej odpowiadasz za wady zatajone przed kupującym i kupujący może złożyć reklamację
wszystkie wady były opise w opisie, wolałem aby ktos przyjechał sprawdził osobiscie i ewentualnie wypłacił wylicytowaną kwotę,
jest jakies formalne odwołanie sie aby odzyskac prowizję?
napisałem, dziekuje
Prowizje daje się odzyskać ale zazwyczaj żądają dowodu braku transakcji, nie udostępniaj pobrań a ni odbioru osobistego.
Daj odbiór osobisty z przedpłatą, wtedy prowizji nie naliczą dopóki kasa nie wpłynie. A resztę i tak dogadacie.
witam, dzisiaj wystawie jeszcze raz odbiór z przedpłatą, ogolnie prowizja została mi zwrocona zeszłej nocy po napisaniu do obsługi klienta.