Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam przelewu weryfikacyjnego na 1 zł ale nadal widnieje komunikat, abym wykonała przelew. Jak rozwiązać ten problem ?
@Client:102457842 Współpracujemy z dwoma operatorami płatności i weryfikację należy przeprowadzić dla każdego z nich osobno. Jesteś pewna, że wykonałaś przelew do PayU, a nie do Przelewów24?
Tak na pewno PayU.
@Client:102457842 podeślij proszę na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie tego przelewu, skonsultujemy sprawę z operatorem 🙂
@Client:102457842 otrzymaliśmy Twoje potwierdzenie, więc poprosiłam już o sprawdzenie statusu Twojej weryfikacji. Gdy tylko dostanę odpowiedź w tej sprawie, wrócę tutaj z informacjami.
@Client:102457842 dostałam już potwierdzenie, że Twój przelew został odrzucony, ponieważ pochodzi z konta Pana Amadeusza, a konto na Allegro należy do Ciebie. W przypadku weryfikacji konta do wypłat dane muszą być identyczne, więc wykonaj przelew ze swojego rachunku, a jeśli jesteś współwłaścicielem konta, z którego pochodzi pierwszy przelew, prześlij nam proszę niech umowę z banku, która to potwierdza.
A gdzie muszę wysłać umowę z banku?
@Client:102457842 Przez formularz dostępny w zakładce.