Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czekam już kolejne dnie na werwfikacje konta do wypłat i nic? Dlaczego tak się dzieje
@anaskor112 Cześć 🙂 Na Allegro mamy dwóch operatorów płatności: PayU i Przelewy24. Środki na Twoim koncie znajdują się u operatora PayU, dlatego zlecanie przelewów do P24 nie przyspieszy wypłaty środków na Twoje konto.
Druga sprawa jest taka, że przelewy zlecasz z konta innej osoby i dlatego dane się nie zgadzają (konto Allegro jest na dane mężczyzny, przelew na dane kobiety). Żeby dane mogły zostać poprawnie zweryfikowane, zleć przelew ze swojego konta bankowego.
Został również wysłany wniosek o zmianę danych, dane do przelewu skierowane są na żonę ja widnieje jako mąż
@anaskor112 W takim razie dodaj żonę do konta na Allegro tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta
Kiedy dane Twojej żony będą widniały już na koncie Allegro, wtedy zleć przelew i prześlij nam przez formularz kontaktowy potwierdzenie tego przelewu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 🙂
Czyli co dokładnie musi zawierać? Jak to poprawnie wykonać
@anaskor112 A o co dokładnie pytasz, o przelew? Na przelewie znajdują się dane Twojej małżonki. Jeśli wprowadzisz jej dane na koncie Allegro, to wtedy operator będzie mógł zaakceptować Twój wniosek i aktywować wypłaty.
Dane małżonki zostały dopisane do konta, co dalej?
Przelew również zleciłem ponowny
@anaskor112 Teraz musisz poczekać na zatwierdzenie danych na Twoim koncie.
Jak długo to może potrwać?
@anaskor112 Akceptacja danych na koncie: zgodnie z kolejnością zgłoszeń (nie jestem w stanie podać Ci żadnych widełek, bo nie wiem, ile zgłoszeń w tym momencie mają konsultanci).
Weryfikacja konta do wypłat u operatora PayU (kiedy już dane będą się zgadzały): do 3 dni roboczych.