Jak długo można czekać na weryfikacje konta bankowego??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekam już kolejne dnie na werwfikacje konta do wypłat i nic? Dlaczego tak się dzieje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@anaskor112 Cześć 🙂 Na Allegro mamy dwóch operatorów płatności: PayU i Przelewy24. Środki na Twoim koncie znajdują się u operatora PayU, dlatego zlecanie przelewów do P24 nie przyspieszy wypłaty środków na Twoje konto.
Druga sprawa jest taka, że przelewy zlecasz z konta innej osoby i dlatego dane się nie zgadzają (konto Allegro jest na dane mężczyzny, przelew na dane kobiety). Żeby dane mogły zostać poprawnie zweryfikowane, zleć przelew ze swojego konta bankowego.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Został również wysłany wniosek o zmianę danych, dane do przelewu skierowane są na żonę ja widnieje jako mąż

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@anaskor112 W takim razie dodaj żonę do konta na Allegro tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta
Kiedy dane Twojej żony będą widniały już na koncie Allegro, wtedy zleć przelew i prześlij nam przez formularz kontaktowy potwierdzenie tego przelewu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli co dokładnie musi zawierać? Jak to poprawnie wykonać

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@anaskor112 A o co dokładnie pytasz, o przelew? Na przelewie znajdują się dane Twojej małżonki. Jeśli wprowadzisz jej dane na koncie Allegro, to wtedy operator będzie mógł zaakceptować Twój wniosek i aktywować wypłaty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dane małżonki zostały dopisane do konta, co dalej?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przelew również zleciłem ponowny

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@anaskor112 Teraz musisz poczekać na zatwierdzenie danych na Twoim koncie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak długo to może potrwać?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@anaskor112 Akceptacja danych na koncie: zgodnie z kolejnością zgłoszeń (nie jestem w stanie podać Ci żadnych widełek, bo nie wiem, ile zgłoszeń w tym momencie mają konsultanci).
Weryfikacja konta do wypłat u operatora PayU (kiedy już dane będą się zgadzały): do 3 dni roboczych.