Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił u nas produkt z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze. Napisaliśmy do niego wiadomość, że zamówienie jest gotowe do odbioru i zmieniliśmy status zamówienia na "do odbioru".
Nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi od Kupującego. Jest on z całkiem innego miasta, więc obawiam się, że do odbioru w ogóle nie dojdzie.
Co mamy zrobić w takiej sytuacji? Jak będzie liczona terminowość wysłania/odebrania takiej przesyłki w naszych ocenach?
@DrukarkiDYMO do jakości nie jest liczona , ale Mas nieco poważniejszy problem bo naliczyli Ci prowizję od sprzedaży i nawet jak nie dojdzie do finału transakcji bez odstąpienia od umowy e strony kupującego naliczonych i pewnie już pobranych opłat nie odzyskasz .
@DrukarkiDYMO Skontaktuj się proszę przez formularz w tej sprawie i opisz sprawę.
Jeśli paczka nie została odebrana, a status nie zostanie zmieniony, może to wpłynąć na Twoją jakość sprzedaży.
Wysyłam Ci artykuł dotyczący zwrotu prowizji.