Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakaś możliwość zmiany/edycji adresu podjazdu (Sprzedaż->Obsługa zamówień->Zamówione przesyłki)?
Adres dodasz w książce adresowej Wysyłam z Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia
podjazd zamówisz podczas generowania etykiety lub w zakładce Zamówione przesyłki: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek
Następnie usuń tę etykietę z zakładki Zamówienia (w tym celu przejdź do szczegółów zamówienia) za pomocą przycisku "Usuń przesyłkę", a następnie wygenerują ją ponownie — już teraz z dodanym do konta adresem.
Czy to możliwe, że po zmianie adresu nie widać nowych zamówień na liście zamawiania podjazdów?
@FINTERRY nie, w zakładce Zamówione przesyłki powinny wciąż być widoczne wygenerowane etykiety i zamówione podjazdy.
Czy jest może jeszcze jakieś inne rozwiązanie gdyż adres wciąż pozostaje bez zmian?
W dalszym ciągu do nowych zamówień adres jest stary mimo iż w ustawieniach w książce nawet go już nie ma.
Znalazłem rozwiązanie, to jednak ustawienia w Baselinkerze 😉