Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakaś możliwość zmiany/edycji adresu podjazdu (Sprzedaż->Obsługa zamówień->Zamówione przesyłki)?
Adres dodasz w książce adresowej Wysyłam z Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia
podjazd zamówisz podczas generowania etykiety lub w zakładce Zamówione przesyłki: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek
Następnie usuń tę etykietę z zakładki Zamówienia (w tym celu przejdź do szczegółów zamówienia) za pomocą przycisku "Usuń przesyłkę", a następnie wygenerują ją ponownie — już teraz z dodanym do konta adresem.
Czy to możliwe, że po zmianie adresu nie widać nowych zamówień na liście zamawiania podjazdów?
Czy jest może jeszcze jakieś inne rozwiązanie gdyż adres wciąż pozostaje bez zmian?
W dalszym ciągu do nowych zamówień adres jest stary mimo iż w ustawieniach w książce nawet go już nie ma.
Znalazłem rozwiązanie, to jednak ustawienia w Baselinkerze 😉