anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak kupujący moze usunać negatywny komentarz

kampoli
#7 Wielbiciel#

Witam, kupujący wystawił negatywny komentarz jednak po rozmowie zgodził sie go zmienic, wysłałem prośbę o zmianę komentarza jednak minął czas w jakim mógł to zrobić i teraz z tego co mi mówił nie ma żadnej możliwości ani go usunąć ani zmienić, czy jest jakaś możliwość aby go usunąć czy jakiś moderator może to zrobić ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kampoli jeśli minął już czas i kupujący nie może zrobić tego samodzielnie, to możemy usunąć komentarz, ale kupujący musiałby się do nas zgłosić w tej sprawie. 
Może to zrobić dowolnym kanałem, ale z konta, z którego wystawił ten komentarz. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kampoli
#7 Wielbiciel#

czy może to zrobić tutaj czy musi gdzieś indziej ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kampoli może to zrobić tutaj 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kampoli
#7 Wielbiciel#

dlaczego kupujący nie może tutaj odpowiedzieć ? jak klika na "odpowiedz" to przenosi go do strony głównej 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @kampoli. Kupujący musi być zalogowany, aby móc odpowiedzieć w wątku. Jeśli nie chce logować się na forum, to poproś klienta o kontakt w tej sprawie przez formularz kontaktowy lub na czacie 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kampoli
#7 Wielbiciel#

kupujący opisał problem w formularzu kontaktowym, bardzo proszę o jego rozpatrzenie.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@kampoli, poprosiłam o pilną odpowiedź od doradcy 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów