Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący wystawił negatywny komentarz jednak po rozmowie zgodził sie go zmienic, wysłałem prośbę o zmianę komentarza jednak minął czas w jakim mógł to zrobić i teraz z tego co mi mówił nie ma żadnej możliwości ani go usunąć ani zmienić, czy jest jakaś możliwość aby go usunąć czy jakiś moderator może to zrobić ?
@kampoli jeśli minął już czas i kupujący nie może zrobić tego samodzielnie, to możemy usunąć komentarz, ale kupujący musiałby się do nas zgłosić w tej sprawie.
Może to zrobić dowolnym kanałem, ale z konta, z którego wystawił ten komentarz.
czy może to zrobić tutaj czy musi gdzieś indziej ?
@kampoli może to zrobić tutaj 🙂
dlaczego kupujący nie może tutaj odpowiedzieć ? jak klika na "odpowiedz" to przenosi go do strony głównej
Cześć, @kampoli. Kupujący musi być zalogowany, aby móc odpowiedzieć w wątku. Jeśli nie chce logować się na forum, to poproś klienta o kontakt w tej sprawie przez formularz kontaktowy lub na czacie 🙂
kupujący opisał problem w formularzu kontaktowym, bardzo proszę o jego rozpatrzenie.
@kampoli, poprosiłam o pilną odpowiedź od doradcy 🙂