anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak można ustawić automatyczne odpowiedzi do klienta ?

Duotrade
#1 Nowicjusz#

Witam, 

mam problem  z ustawieniem automatycznych wiadomości do klienta, niby w ustawieniach wszystko jest zaznaczone, aczkolwiek nie mogę odnaleźć gdzie włącza się taką usługę oraz gdzie można napisać własną wiadomość ?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Duotrade Cześć. 🙂 Na Allegro na koncie firmowym możesz ustawić pomoc w udzielaniu odpowiedzi na pytania klientów w postaci Alliny, naszego czatbota. Więcej informacji znajdziesz tutaj. Jeśli chodzi o inne autorespondery, to możesz skorzystać z narzędzi zewnętrznych. 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

I bardzo dobrze.

Takie automaty (zewnetrzne tez)  jedna z gorszych rzeczy na Allegro.

oznacz moderatorów

SELLIFY
#7 Wielbiciel#

Cześć! 
Skorzystaj z narzędzi typu aleasystent (klik). Możesz tam ustawić wiadomość i inne warunki 🙂

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Tak rozumiem o czym piszesz, bezkosztowo tego nie zrobisz. Musisz wydać trochę grosza by działało to sprawnie.

Tym bardziej że klienci z reguły zadaja głupie pytania, na które odpowiedzi znajdują się w ofercie.

Niestety polscy klienci często nie są w stanie pojąć kilku zdań, a czytanie ze zrozumieniem przekracza ich poziom percepcji. 

 

 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@Halfrunt chyba nie wiesz o czym piszesz!

Przykład:

klient: Ile złączy SATAIII znajduja sie na plycie głownej?
firma: SATA: 1.5 Gbps, 3.0 Gbps, and 6 Gbps

Oczywiście w opisie oferty nie ma tych informacji.

------------------------------
Klient: Szukam komputera o nastepujacych parametrach: tylko SATAIII, i5/i7, 16GB RAM,

firma: SATAII, i3, 4GB RAM.


Dawno takich debilnych odpowiedzi nie widzialem.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Nie szukaj komputera na Allegro, dzięki katalogowi Allegro klient obyty i poszukujący konkretnych parametrów skazany jest na porażkę.

Chciałem kupić na Allegro komputer, ale nie dało rady, nie będę wysyłał każdemu sprzedawcy dziesiątki pytań. 

Kupiłem w Dell i dostałem dokładnie to co chciałem. 

Na Allegro nikt chyba profesjonalych rzeczy już nie kupuje, ot tak, **piiip**ołki i niespodzianki z dreszczykiem emocji co się otrzyma. 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Żeby znaleźć coś konkretnego na All to trzeba poświęcić sporo czasu.

A szczególnie komputer lub inne rzeczy, które mają sporo parametrów lub konfiguracji.

Szczególnie odradzam korzystanie z "katalogu produktów Allegro" - to istny "śmietnik", zbiór błędów i pomyłek.

Zawsze trzeba dokładnie czytać opis aukcji, jak są jakieś wątpliwości - pytać lub dzwonić do sprzedawcy.

Odnośnie automatycznych odpowiedzi na e-mail i w dyskusjach - trzeba za nie zapłacić kilkaset zł na rok. Uważam, że szybkie odpowiedzi zostały stworzone tylko po to, żeby ktoś na tym zarobił. Na razie działają, wolę zapłacić niż na okrągło siedzieć na poczcie i odpowiadać. Najgorszy jest urlop - jedziesz na 2 tyg. na wczasy, na All włączysz urlop, a na dyskusje i e-maile musisz odpowiadać codziennie - to jest chore... Urlop to fikcja. A..... jeszcze zwroty musisz przyjmować, nie wiem jak...

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@maxr01 jakby wszystko ladnie zostalo opisane/rozpisane to nie byloby tego problemu. Ale opisy sa robione szczatkowo tak aby wypchnac kompy i niech pozniej sie klient martwi, ze to szrot (np. 16GB RAM = 4x4GB zamiast 2x8GB; i pozniej zeby rozszerzyc wiecej trzeba wywalac ten co sie ma i i kupowac "nowe" 4x8GB).

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@Halfrunt niestety na stronie DELL'a tez czesto nie ma informacji ktore mnie interesują/interesowały. Jakby co kupilem nowe czesci do skladaka.

oznacz moderatorów