Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam problem z ustawieniem automatycznych wiadomości do klienta, niby w ustawieniach wszystko jest zaznaczone, aczkolwiek nie mogę odnaleźć gdzie włącza się taką usługę oraz gdzie można napisać własną wiadomość ?
I bardzo dobrze.
Takie automaty (zewnetrzne tez) jedna z gorszych rzeczy na Allegro.
Cześć!
Skorzystaj z narzędzi typu aleasystent (klik). Możesz tam ustawić wiadomość i inne warunki 🙂
Tak rozumiem o czym piszesz, bezkosztowo tego nie zrobisz. Musisz wydać trochę grosza by działało to sprawnie.
Tym bardziej że klienci z reguły zadaja głupie pytania, na które odpowiedzi znajdują się w ofercie.
Niestety polscy klienci często nie są w stanie pojąć kilku zdań, a czytanie ze zrozumieniem przekracza ich poziom percepcji.
@Halfrunt chyba nie wiesz o czym piszesz!
Przykład:
klient: Ile złączy SATAIII znajduja sie na plycie głownej?
firma: SATA: 1.5 Gbps, 3.0 Gbps, and 6 Gbps
Oczywiście w opisie oferty nie ma tych informacji.
------------------------------
Klient: Szukam komputera o nastepujacych parametrach: tylko SATAIII, i5/i7, 16GB RAM,
firma: SATAII, i3, 4GB RAM.
Dawno takich debilnych odpowiedzi nie widzialem.
Nie szukaj komputera na Allegro, dzięki katalogowi Allegro klient obyty i poszukujący konkretnych parametrów skazany jest na porażkę.
Chciałem kupić na Allegro komputer, ale nie dało rady, nie będę wysyłał każdemu sprzedawcy dziesiątki pytań.
Kupiłem w Dell i dostałem dokładnie to co chciałem.
Na Allegro nikt chyba profesjonalych rzeczy już nie kupuje, ot tak, **piiip**ołki i niespodzianki z dreszczykiem emocji co się otrzyma.
Żeby znaleźć coś konkretnego na All to trzeba poświęcić sporo czasu.
A szczególnie komputer lub inne rzeczy, które mają sporo parametrów lub konfiguracji.
Szczególnie odradzam korzystanie z "katalogu produktów Allegro" - to istny "śmietnik", zbiór błędów i pomyłek.
Zawsze trzeba dokładnie czytać opis aukcji, jak są jakieś wątpliwości - pytać lub dzwonić do sprzedawcy.
Odnośnie automatycznych odpowiedzi na e-mail i w dyskusjach - trzeba za nie zapłacić kilkaset zł na rok. Uważam, że szybkie odpowiedzi zostały stworzone tylko po to, żeby ktoś na tym zarobił. Na razie działają, wolę zapłacić niż na okrągło siedzieć na poczcie i odpowiadać. Najgorszy jest urlop - jedziesz na 2 tyg. na wczasy, na All włączysz urlop, a na dyskusje i e-maile musisz odpowiadać codziennie - to jest chore... Urlop to fikcja. A..... jeszcze zwroty musisz przyjmować, nie wiem jak...
@maxr01 jakby wszystko ladnie zostalo opisane/rozpisane to nie byloby tego problemu. Ale opisy sa robione szczatkowo tak aby wypchnac kompy i niech pozniej sie klient martwi, ze to szrot (np. 16GB RAM = 4x4GB zamiast 2x8GB; i pozniej zeby rozszerzyc wiecej trzeba wywalac ten co sie ma i i kupowac "nowe" 4x8GB).
@Halfrunt niestety na stronie DELL'a tez czesto nie ma informacji ktore mnie interesują/interesowały. Jakby co kupilem nowe czesci do skladaka.