Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry, aktywowaliśmy Odroczoną Płatność na jednym z kont Allegro 26.02. Aktualnie dostosowaliśmy kolejne konto do wymogów Allegro Biznes i chcemy aktywować w/w usługę przed 7 marca. NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI W OPCJACH NA KONCIE!!! Było to tylko dostępne przy pierwszej aktywacji, ale teraz nie ma takiej opcji na kolejnym koncie. Niedopatrzenie ze strony informatyków?!?
@Biurtop napisz do nas proszę na adres: odroczonaplatnoscdlafirm@allegro.pl
z informacją, na których kontach chcesz dodać usługę odroczonej płatności.
Dziękuję, kolejna sprawa to wg promocji:
powinniśmy otrzymać możliwość jej aktywacji w centrum zniżek. Nie mamy info ani o weryfikacji kont, ani możliwości aktywacji tej promocji,. Czy coś jest z naszej strony nie tak? Z naszej strony dostosowaliśmy 2 konta do wymogów tej promocji przed 7 marca, ale opcja aktywacji się nie pojawiła. Dlaczego?