Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, około 200 dni temu sprzedałem pewne konto kupującemu. Wszystko było zgodnie z opisem, miał do niego pełny dostęp, potwierdził, że wszystko działa i zdawałoby się, że temat się skończył. Jednakże kilka dni temu kupujący zaczął pisać do mnie, że stracił dostęp do konta i jego zdaniem zostało w jakiś sposób odzyskane. Z początku uznałem, że jest to możliwe, więc napisałem do znajomego który też miał do niego dostęp, ale odpowiedział że niczego takiego nie zrobił, a darze go zaufaniem. Sam oczywiście także nie ruszałem konta. Pytanie brzmi: co teraz. Stwierdził, że zamierza napisać w tej sprawie do allegro po zwrot pieniędzy. Po czyjej stronie stanie allegro? Jest to dla mnie istotne, bo mowa tu o stosunkowo dużej dla mnie kwocie i zwrócenie jej byłoby sporym wydatkiem. Po czyjej stronie jest racja? Oczywiście z mojej perspektywy nie zrobiłem nic złego, ale potrafię zrozumieć, jak nieprzyjemna musi być sytuacja w której kupiło się kiedyś konto, po czym nagle znika.
@IwoSmura Cześć. Jeśli Kupujący złożył Ci reklamację, to musisz ją rozpatrzyć. Możesz poprosić o więcej informacji, zrzuty ekranu i spróbować ustalić, dlatego Kupujący nie ma dostępu do konta.
a skąd mam wiedzieć, czy kupujący złożył reklamację?
🤣 🤣 pewnie naczytał się o hojności allegro z programu POK bo jak rozumieć słowa
"Stwierdził, że zamierza napisać w tej sprawie do allegro po zwrot pieniędzy"
Normalnie uznałbym, że sprawa może być rozwiązana z pomocą kogoś z allegro i POK, ale od jego zakupu minęło ponad 180 dni, więc nie wiem, czy to możliwe
Kiedyś podałem pomocny palec klientowi to chciał pożreć mnie całego. Nie warto pomagać na allegro.
Ludożerca!🤣
Sprzedałeś jako osoba prywatna, to poczytaj:https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/a/reklamacja-towaru-kupionego-w-internecie-od-osoby-prywatnej musisz odpowiedzieć na reklamację i odrzucić jak masz podstawy uzasadniając.
a skąd mam wiedzieć, czy kupujący złożył reklamację? Dostanę jakieś powiadomienie?
Jego mail do Ciebie. To była właśnie ta reklamacja. 🙂
Jak napisał że nie ma dostępu, nie działa to raczej jest reklamacja.😁