Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujaca przez pomylke wybrala odbior osobisty, zamiast paczkomatu. Nastepnie poprosila mnie o numer konta. Ja nie chce udostepniac numeru konta i mimo prob kontaktu nie mam odzewu od kupujacej. Czy moglibyscie anulowac ten zakup? Chce ponownie wystawic bransoletke (i torebke) na sprzedaz.
W zalaczeniu screen shoty:
Na lokalnie?
Tak, Allegro Lokalnie
Jak nie zaplacone to sie po 5 dniach samo anuluje ty anulowac nie możesz @108696392
@108696392 nie możemy anulować tego zamówienia, technicznie nie mamy takiej możliwości.
Jeśli nie chcesz podawać konta, żeby kupująca zapłaciła za bransoletkę bezpośrednio i przesłać w jednej paczce obu zamień, to rozwiązaniem pozostaje albo nadać tylko torebkę, wystawić ponownie bransoletkę, żeby kupująca wybrała metodę płatną z góry, albo zwrócić wpłatę za torebkę (konieczne będzie do tego podanie przez kupującą numeru konta) wystawienie ponownie obu ofert, żeby kupująca mogła e kupić razem z dostawą do paczkomatu.
Dziekuje.