Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety przed opłaconą wysyłką zakupiony przedmiot uległ uszkodzeniu. Klient poprosił o zwrot środków co teoretycznie nastąpiło gdy wcisnąłem przycisk "zwróć pieniądze kupującemu" W statusie zamówienia pojawiła się inf.:
Zwrot pieniędzy
Zlecony, pieniądze wkrótce trafią do kupującego,
brak jednak potwierdzenia na maila, całość zapłaty nadal wisi na moim koncie PayU, klient się niecierpliwi. Czy coś poradzicie, szczególnie martwi mnie brak tego potwierdzenia? Dziekuję.
@airmanx Czy chodzi o sprzedaż produktu Zegarek naręczny Atlantic, cal. z wczoraj?
tak, z tym, że pieniążki mi z konta już ściągnęło, potwierdzenie wreszcie do mnie doszło, ale klient nadal czeka kiedy one trafią do niego.
@airmanx Zwrot środków może potrwać do kilku dni roboczych.