anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak nadać kilka paczek w jednym zamówieniu ?

pasikonik601
#7 Wielbiciel#

Witam . Klient kupil 3 przedmioty z dostawą DPD smart . Ze względu na gabaryty dostawa jest ustawiona 1 przedmiot w 1 paczce . Nadając paczki zrobilam : nadaj przesylkę > wymiary paczki > dodaj kolejną przesylkę do tego zamówienia > wymiary > dod. kolejną rzesylkę > wymiary > zamów . System wygenerowal 3 różne etykiety , które nakleilam na paczki . W punkcie picup dpd okazalo się , że widoczna jest tylko 1 paczka ( zostala nadana ) . Kontaktowalam się przez czat allegro , konsultantka stwierdzila , że widzi przesylki w trackig dpd . Później na maila otrzymalam informację , , że nie ma możliwości nadania paczek w komplecie (wielopaku). Każda z paczek powinna zostać nadana osobno (jako oddzielna paczka).

Czy paczki są prawidlowo nadane ? Jeżeli nie to jak to zrobić  ?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg#

@pasikonik601 może zeskanowali tylko jedną w punkcie poczekaj do jutra może wskoczą do systemu na sortowni 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pasikonik601
#7 Wielbiciel#

Skanowali wszystkei 3 w mojej obecności . 2 paczki są u mnie w sklepie .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pasikonik601 Czyli dwie przesyłki nie zostały odebrane przez kuriera, mimo że powinny być? Jeśli tak, napisz mi proszę dokładnie o jakie zamówienie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pasikonik601
#7 Wielbiciel#

zam. d970d3c2-bc02-11ed-b5b3-f5f12e8560de

Paczki nadaję osobiście w punkcie picup DPD . Jedna z tych paczek zostala zeskanowana i przyjęta a dwie pozostałe skaner nie odnajdywal przesylek i zabralam je z powrotem do sklepu .

W tej chwili mam jeszcze inne zamówienia z kurierem DPD , zamówilam podjazd i czekam czy kurierowi " przejdzie " skanowanie tych 2 pozostalych paczek .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pasikonik601 Z Twojego opisu wynika, że to problem ze skanerem kuriera, ale gdyby dziś również się nie udało, napisz proszę tutaj ponownie. Będziemy interweniować w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pasikonik601
#7 Wielbiciel#

Proszę o pomoc . Dotyczy zam .aa3862e2-bc24-11ed-a104-2d68e0c0d13c  ,  6c94a1e0-bcc6-11ed-b5b3-f5f12e8560de  ,  d970d3c2-bc02-11ed-b5b3-f5f12e8560de  . Zamówiony kurier z podjazdem na 07 03 godz. 12-14 nie pojawil się . Brak jakiejkolwiek informacji o zmianie terminu podjazdu . Identyczną sytacje mialam w zeszlym tygodniu , udalo mi się zlapać kuriera następnego dnia na ulicy i okazalo się , że nie mial zamówionego podjazu w systemie ale zabral paczki . Wcześnie zawsze dzwonil od razu po zlożeniu dyspozycji podjazdu .

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pasikonik601 Dostałam informację, że w przypadku dwóch pierwszych zamówień zleciłeś podjazd i w tej sytuacji sugeruję kontakt z przewoźnikiem, jeśli kurier się nie pojawił. Natomiast do ostatniego zamówienia podjaz nie został zlecony.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

pasikonik601
#7 Wielbiciel#

zam. d970d3c2-bc02-11ed-b5b3-f5f12e8560de  dpd

1000572106674U  
1000572106675U

Próba nadania paczek w 2 różnych punktach picup dpd . Etykiety skanowane i wpisywane ręcznie przez pracownika punktu . Komunikaty blędna etykieta .

oznacz moderatorów