Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam zamówienie w którym klient zamierzał zapłacić za pośrednictwem bramki płatniczej. Płatność się nie powiodła i zapłacił zwykłym przelewem na konto.
Nie mogę w takim przypadku zmienić statusu płatności.
Forma dostawy to Kurier Allegro DPD.
Dane nie importują się do panelu nadawczego DPD, nie można też przejść do zakładki "Przesyłka" z poziomu Allegro.
Jak mam nadać taką przesyłkę ?
@SELEKT_TJ Możesz ją nadać poza systemem, tradycyjnie. Jeśli będzie drożej, poproś kupującego o dopłatę lub sam dopłać. Drugą opcją może być odstąpienie od umowy przez kupującego i ponowny zakup z płatnością przez Allegro Finanse, ale skoro raz się nie udało, drugi raz także może się nie udać.
Dziękuję za odpowiedź, akurat tych rozwiązań chciałbym uniknąć. Liczyłem, ze jest jakaś możliwość zmiany statusu płatności czy inna możliwość eksportu danych. Z jednym zamówieniem nie zawracałbym głowy tematem ale takie rzeczy zdarzają mi się a klienci nie zawsze mają cierpliwość i ochotę na rozwiązanie problemu.
Tego wprost nie wyczytasz z regulaminów, ale nie bez powodu nie możesz podać numeru rachunku do przelewów. Jeżeli płatność nie jest zrealizowana przez kanały dostępne w AF (skrót Allegro Finanse) to nie wygenerujesz zlecenia do firmy spedycyjnej. Musisz zorganizować wysyłkę we własnym zakresie.
Dodatkowo będziesz ukarany za nieterminową wysyłkę, jeżeli klient wybrał sposób dostawy z monitorowaniem.
Rada: nie podawaj klientom numeru rachunku do płatności zanim nie umówisz się co do sposobu dostawy. Przeczytaj też co jest niedozwolone w komunikacji z klientem, bo możesz złapać więcej kar.