Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak należy zwrócić środki za zwrócony towar gdy na koncie Allegro nie mam żadnych środków? Nie ma również możliwości, że pojawi się jakiś zakup w najbliższym czasie więc saldo nadal pozostaje zerowe.
Doczytałam w mailu z informację o zwrocie przez kupującego towaru, że
"Jeśli nie masz środków na saldzie, przelej środki bezpośrednio na podane konto Allegro Pay:
PL81 1240 6960 2001 0015 8109 xxxx
Allegro Pay sp. z o.o.
Grunwaldzka 182
60-166 Poznań Polska"
I tak właśnie zrobiłam. Mimo to klient nadal twierdzi, że nie dostał pieniędzy. (minęło już pół miesiąca)
Proszę o pomoc
Bo kupujący nie otrzymuje tych środków, zwiększają one limit Allegro Pay a jeżeli ma nadwyżkę to w panelu Allegro Pay musi podać nr konta do zwrotu nadpłaty.