anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak nie rozmawiac z klientem który zareklamował towar?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:103167092
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20250502_091413_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@Client:103167092 obrazka nie widzimy, bo dziewczyny musza go odblokować, może napisz krótko z czym masz problem🤔

oznacz moderatorów
Client:103167092
#7 Wielbiciel#

To raczej nie miało być pytanie tylko stwierdzenie. Zreklamowalem odkurzacz bo jest inny niż w opisie. Min ciągle się zapycha. Sprzedawca odpisał mi że sam jestem zapchany i wymagam reklamacji

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@Client:103167092  czyli to Ty zareklamowałeś produkt, a nie klient Tobie?, a reklamacje zrobiłeś  Tutaj .🤔

oznacz moderatorów
Client:103167092
#7 Wielbiciel#

Tak. To ja jestem klientem.  Jeśli sprzedawca tak będzie się odzywał do klienta To może go nieźle wku...wić . Sprawę już załatwiłem przez Allegro Protect ale reakcja doradcy polegała na wysłaniu upomnienia sprzedajacemu

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:103167092 niezależnie od sytuacji, nie powinniśmy się tak do siebie zwracać. Kultura wypowiedzi i wzajemny szacunek to podstawa, nawet jeśli pojawia się spór.

Jeśli będziesz miał trudność porozumieć się ze sprzedającym w dyskusji, poproś nas o pomoc - włączymy się w dyskusje.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

@gdvorek czy doradcy wypowiadający sie w dyskusji w ogóle reagują na to że ktoś jest obrażany 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Agent555 powinni reagować jeśli takie sytuacje się pojawiają.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@gdvorek  to, że powinni, to wiemy, ale pytanie brzmiało, czy reagują , bo tutaj na AG to bardzo fajnie działa

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@KOGIEL_T Moderatorzy nie są wszechobecni (więc trudno mi wprost odpowiedzieć) – jeśli coś się dzieje, wtedy warto to zgłosić.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@gdvorek  ja rozumiem, że chcesz być aktywny i to bardzo dobrze, ale  informacja, że "powinni reagować jeśli takie sytuacje się pojawiają" niczego nie wnoszą do dyskusji😔, bo o tym wszyscy wiedzą 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:103167092 wyślij proszę jeszcze raz zdjęcie jakie załączyłeś w wątku i doprecyzuj pytanie.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:103167092
#7 Wielbiciel#

Suma sumarum ku niezadowoleniu sprzedajacego dzięki pomocy Allegro doszedłem swoich praw. Oczywiście nie obyło się bez dalszego obrażania mnie ale mam to juz gdzieś . Jestem tak zmęczony już pisaniem w tamtej dyskusji że głową mała.  Pozdrawiam

oznacz moderatorów
seeyougame
#10 Popularyzator#
  • @gdvorek ja rozumiem, że chcesz być aktywny i to bardzo dobrze, ale informacja, że "powinni reagować jeśli takie sytuacje się pojawiają" niczego nie wnoszą do dyskusji😔, bo o tym wszyscy wiedzą

Zrozum, że oni może mają i szablony odpowiedzi, ale nie mają na pewno:

Na słowo: hućpa, odpowiedz: bukszpan.

W sensie powinni, oznacza że mają powiedziane aby tak robić, ale w praktyce zależy to od konsultanta i od tego, jak taką sprawę potraktuje.

Jeden Rabin powie Tak, drugi Rabin powie TAK.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@seeyougame zdaje sobie z tego sprawę, natomiast trudno mi w inny sposób odpowiedzieć, jeśli pojawiają się pytania na tematy, które są dla nas wszystkich myślę naturalne.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów