Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
anulowałem transakcje z powodu braku towaru, mam ustawione automatyczne wypłacanie pieniędzy na konto, więc musiałem zwrócić klientowi pieniądze przelewem tradycyjnym. Zgłosiłem zwrot prowizji, ale został odrzucony. Gdzie mogę się odwołać i przedstawić potwierdzenie przelewu ze zwrotem dla klienta?
@OpoCenter Cześć. Możesz się odwołać od decyzji o zwrocie prowizji przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
OK, dzięki zrobiłem, a gdzie mogę dodać potwierdzenie przelewu, co by znowu nie został odrzucony?
@OpoCenter Jeśli nie pojawiła się możliwość dołączenia załączników w trakcie składania wniosku, poprosimy Cię o nie mejlowo.