anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać prowizję gdy klient zrezygnuje z zakupu

Najlepszesuple
#8 Zapaleniec#

Jak odzyskać prowizję od Allegro jak klient zaznaczył wysłać za pobraniem a następnie napisał mi e-maila żeby nie wysyłać bo się rozmyślił. Mimo moich próśb do klienta o odstąpienie od umowy zero reakcji. Następna sprawa jak odzyskać prowizję w sprawie klienta niezarejestrowanego, który zaznaczył wysyłkę za pobraniem i podał nie prawdziwe dane czyli zły numer telefonu i w tym momencie nie mogliśmy zweryfikować takiego zamówienia i wysyłka została wstrzymana bo na 100% przesylka by wróciła do nas koszt wysyłki + zwrot.

Każde zamówienie przez klienta niezarejestrowanego weryfikujemy dzwoniąc.

Dziękuję z góry za odpowiedź 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

eSKLEP24online
#8 Zapaleniec#

Wyślij wniosek o zwrot prowizji. Jeśli allegro od razu nie przyzna, to w odwołaniu podaj screen z maila klienta jako załącznik i przyznają bez problemu

oznacz moderatorów

Najlepszesuple
#8 Zapaleniec#

A co z kupującym niezarejestrowanym, który podał nieprawdziwe dane? 

oznacz moderatorów

eSKLEP24online
#8 Zapaleniec#

Najlepiej, jak klient rezygnuje przez tą pocztę maskującą allegro, wtedy allegro widzi korespondencje. Ma to swoje plusy i minusy. 

 

SMSowo rezygnacja również wystarczy. 

 

Po pierwsze trzeba się dogadać kulturalnie z klientem, jeśli okazuje się ostatnim bucem to wtedy składamy zwrot prowizji i jeśli allegro nie przyzna wysyłamy odwołanie. 

 

W odwołaniu przesyłamy wszelkie dowody na jego rezygnacje, gdy ich nie ma bo klient okazuje się nie poważny tłumaczymy im w odwołaniu. Czasami przy większych kwotach pracownicy allegro sami dzwonią do klientów i się pytają, czy faktycznie doszło do rezygnacji. 

 

Jeśli i to nie pomoże no cóż. Dodajemy takiego klienta do czarnej listy po 90 dniach, bo po tym czasie nie może już negatywa dać. I ciśniemy dalej. Niestety sprzedając na allegro zgadzamy się na ich zasady i akceptujemy regulamin. Trzeba myśleć o tych przyszłych klientach, żeby ich obsłużyć najlepiej jak potrafimy 🙂 

oznacz moderatorów

Najlepszesuple
#8 Zapaleniec#

Wszystko tak jak piszesz o klienta zawsze dbamy chociaż nie zawsze klient ma rację.

Dalej nie otrzymałem odpowiedzi z niezarejestrowanym, który podał  nie prawdziwe dane i nie można się z nim skontaktować . Czy jest jakaś możliwość zablokowania niezarejestrowanych tak aby nie mogli wybierać przesyłki za pobraniem bo z tym jest największy problem . Po starych zasadach nie było problemu odzyskać prowizji ale z nowymi zasadami jest problem bo transakcja nie spełnia wymogów do zwrotu prowizji tak ostatnio mi napisali . Teraz przy nowych zasadach każdy  może sobie  kupować wybierać przesyłkę za pobraniem podać jakieś tam  wymyślone dane  i  po prostu uprzykrzać życie sprzedającym . Nie dość ,że obniża jakość sprzedaży ,aukcji to jeszcze sprzedający musi od tego płacić prowizję .

oznacz moderatorów

eSKLEP24online
#8 Zapaleniec#

Za pobraniem jest tak, ze nadajesz paczkę, jeśli dane są złe to paczka wraca do Ciebie. Ponosisz koszt, ale wtedy obciążasz klienta ( muszą być prawidłowe dane). Wtedy w Allegro zwrot i powód nieodebranie paczki. 

 

Również borykam się z tym problemem przy pobraniu, opiekuje się kontami sprzedawców. Towar dom i ogród. najprawdopodobniej przejdziemy na system pobranie za znacznie większą opłatą, bo za dużo jest takich, co nie odbierają. Dając pobranie powiedzmy 25-40 zł i więcej, a przy płatności z góry za darmo. Większość decyduje się wtedy na opłatę z góry. 

 

Radziłbym odejść od pobrania za darmo, jeśli takowe stosujecie i dać większą opłatę. 

 

Aktualnie allegro szybko sprawdza wnioski o prowizje, ale aby przyznać trzeba spełniać pewne warunki. 

 

Dodatkowo spróbowałbym zadzwonić do nich i wytłumaczyć jak sprawa wygląda. kto jak kto,a le pracownicy allegro mają największy wgląd na użytkowników. 

 

Co do blokowania niezarejestrowanych. Niestety jest to problem. 

oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

@Najlepszesuple  złóż wniosek o zwrot prowizji. Wczoraj miałem podobną sytuacje. Klient zamówił za pobraniem, przygotowałem przesyłkę, następnie telefon, że rezygnuje. Nie wdawałem się nawet w dyskusję, wystąpiłem o zwrot prowizji i w ciągu kilku godzin mam zwrot.

Endrju
oznacz moderatorów

Midnightguy
#7 Wielbiciel#

Chciałbym również się odwołać lecz jak wchodzę w zamówienia na allegro to nie mam żadnej z moich ofert. I nie wiem w jaki sposób mam to zrobić. Kupujący kupował na allegro lokalnie podał nie prawidłowe dane.. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Midnightguy Na Lokalnie nie ma zwrotów prowizji, tam nazywa się to bezzwrotna opłata transakcyjna.

oznacz moderatorów