Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem początkującym sprzedawcą, staram się wysyłać przesyłki dzień przed terminem jaki określiłam w ofercie. Mam 14 ocen pozytywnych i jedną negatywną. Po tym co się zadziało domniemam że kupujący celowo kupił coś u mnie aby wystawić negatywną ocenę. Spowodowało to utratę smarta, następnie spadła sprzedaż i nie wiem co mam robić. Jak go odzyskać w krótkim terminie?
@Afronte do puki nie zwiększysz 92,9% do 98 % łapiąc dobre opinie zapomnij o smarcie, możesz też zdobyć SS i wróci smart ale na to musisz poczekać dwa miesiące jak powróci Ci jakość i zwiększysz sprzedaż 🙂
Podsumowując jesteś ugotowany 😞 możesz zrobić Allegro 👋
@kostas11 gdzie masz słownik ?😁