Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił kilka produktów ale pomylił się w ilościach - płatność przy odbiorze. Poinformował mnie o pomyłce. Poprosiłem jego o anulowanie. Klient tego nie zrobił bo nie potrafi. Anulowałem zatem u mnie na koncie tą transakcję. Zwróciłem się o zwrot prowizji. Prośba odrzucona/
Złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym Załącz jakiś dowód na rezygnację kupującego.
Dziękuję. Tylko że w miejscu składania odwołania nie ma możliwości dodawania załaczników i znowu wniosek poszedł w próżnię.
@tafazabrze W takim razie załącznik dodasz w odpowiedzi na odwołanie otrzymane od Allegro. Wtedy będzie taka możliwość.
@tafazabrze Poinformował mnie o pomyłce. Jezeli masz to na emailu lub lepiej w wiadomościach załącz przy odwołaniu.
ok. Ale chyba na innym formularzu, gdzie jest możliwe dodawanie załączników.