Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Dostałem informacje na e-mail że klient zgłosił reklamacje ze wzgledu na rzekomy brak doręczenia produktu,
Na menagerze paczek jest informacja ze towar dostarczony,na koncie sprzedaży również.
Jak mam pobrać potwierdzenie odbioru przesyłki bo jak zaznaczam na menagerze to nie podswietla mi sie okienko pobierz potwierdzenie i nie moge tego zrobic.
chyba ze jest jakies inne rozwiazanie ?
Dzień dobry @fkbruk,
widoczna opcja "Pobierz potwierdzenie odbioru" umożliwia wygenerowanie dokumentu, który kurier może podpisać podczas odbioru przesyłek spod adresu Nadawcy.
Zachęcamy do zweryfikowania statusu na stronie https://inpost.pl
Informację o statusie możemy przesłać również drogą mailową w odpowiedzi na kontakt Nadawcy przez formularz kontaktowy: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy
Jeśli Odbiorca poinformował o braku paczki również prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, zweryfikujemy wówczas losy przesyłki.
Kontakt możliwy jest poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat,
2) formularz kontaktowy,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.