anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak pobrac potwierdzenie z menagera paczek

fkbruk
#8 Zapaleniec#

Witam!

Dostałem informacje na e-mail że klient zgłosił reklamacje ze wzgledu na rzekomy brak doręczenia produktu,

Na menagerze paczek jest informacja ze towar dostarczony,na koncie sprzedaży również.

Jak mam pobrać potwierdzenie odbioru przesyłki bo jak zaznaczam na menagerze to nie podswietla mi sie okienko pobierz potwierdzenie i nie moge tego zrobic.

chyba ze jest jakies inne rozwiazanie ?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @fkbruk,

widoczna opcja "Pobierz potwierdzenie odbioru" umożliwia wygenerowanie dokumentu, który kurier może podpisać podczas odbioru przesyłek spod adresu Nadawcy. 

Zachęcamy do zweryfikowania statusu na stronie https://inpost.pl

Informację o statusie możemy przesłać również drogą mailową w odpowiedzi na kontakt Nadawcy przez formularz kontaktowy: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy

Jeśli Odbiorca poinformował o braku paczki również prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, zweryfikujemy wówczas losy przesyłki. 

Kontakt możliwy jest poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) czat,

2) formularz kontaktowy,

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.

oznacz moderatorów