Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dyskusja z użytkownikiem, napisała zanim dostała produkt: Witam, rezygnuję z zakupu. Po tym zakup został anulowany w zamówieniach i środki zwrócone. W ofercie jednak ta sprzedaż jest liczona: sprzedano 1 sztukę. Potem użytkowniczka wystawiła opinię dla MOJEGO PRODUKTU, KTÓREGO NIE NABYŁA. Opinia nie polecam do niezakupionego u mnie produktu zostaje. Niesłusznie zaniża ocenę sprzedawcy - wcześniej 100%, teraz 66,7%. Powołuję się na zasady allegro: "Moderator nat_not Moderator 20-08-2021 11:26 @xyz96 Jak wiesz nie wszystkie działania są opisane w regulaminie. Opcja anulowania zamówienia (przed wystawieniem opinii) blokuje możliwość oceny transakcji i rozpoczęcia dyskusji. Kiedy jednak klient dodał komentarz wcześniej, po anulowaniu zamówienia jest on usuwany. Informowałam o tym tutaj. Natalia Moderator https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/opnia-nie-polecam-4-godziny-po-zakupie/td-... oraz cyt ,, Czego nie zrobisz z anulowanym zakupem Niezależnie od tego, czy to Ty anulujesz zakup, czy zrobimy to automatycznie, po anulowaniu: nie opłacisz tego zakupu nie założysz dyskusji do tego zamówienia nie wystawisz sprzedającemu oceny za tę transakcję. !!!!!! 0 W PUNKT!HTTPS://SPOLECZNOSC.ALLEGRO.PL/T5/ZAAWANSOWANI-SPRZEDAWCY/OPNIA-NIE-POLECAM-4-GODZINY-PO-ZAKUPIE/TD-... ODPOWIEDZ Doradcy z pomocy nie pomogli, unikają mnie.
Czyli mówiąc wprost, wystawiasz odpowiedni komentarz i później anulujesz zakup i ...komentarz zostaje.
Właśnie tak było. Pozostał... spory niesmak.
I nic nie zrobisz.
@Client:21017390 Ten zakup był opłacony, więc ocena pozostanie. Podobnie jest z Dyskusją, od niedawna nawet do opłaconego i anulowanego zakupu można ją otworzyć.
Ale kupujący nie dostał tego produktu, zrezygnował a ocenił ogólnie tego typu produkt, a ocena przypadła mnie. Transakcja jest niebyła.
Client:21017390 allegro klienci są zdolni do sprawdzenia produktu zdalne, bez fizycznego kontaktu z towarem.😎
Wiedzą co kupują. Tanio i z Chin, więc komentarz odpowiedni.🤣
@Client:21017390 Rozumiem, że jesteś niezadowolona z powodu otrzymania negatywnego komentarza, ale w przypadku tej transkacji nie doszło do jej anulowania, a rezygnacji Kupującego. Tak jak poinformował Cię nasz pracownik w korespondencji mailowej, za anulowanie zamówienia przyjmujemy wykonanie tej czynności w naszym systemie, poprzez zakładkę "Moje zakupy". Jeśli Kupujący kliknie w anulowanie zamówienia, to w takim przypadku rzeczywiście możliwość wystawienia oceny jest zablokowana. Niestety sytuacja, którą opisałaś takim przypadkiem nie jest, a sama treść tego komentarza nie daje nam podstaw, abyśmy mogli go usunąć.