anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak procedować zwrot w przypadku nieodebranej przesyłki

Client:62330359
#1 Nowicjusz#

Hej, Oczekiwałam na przesyłkę, która niestety nie dotarła na czas. Planowana dostawa była na 19/12 a do dziś -23/12 jej nie ma. Ja potrzebowałam ją na 22/12 więc musiałam zakupić inny prezent. Czy jeśli przesyłka dotrze to powinnam w ogóle ja odbierać i nadać jako zwrot, czy w ogóle nie odbierać? W zwrocie towaru mam tylko opcję  "Wysyłka własna", ale może szybciej i łatwiej będzie po prostu jej nie odebrać. Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:62330359 jeśli nie odbierzesz sprzedawca może obciążyć Cię kosztem powrotu przesyłki , najlepszym wyjściem będzie złożenie reklamacji sprzedawcy .

oznacz moderatorów

Client:62330359
#1 Nowicjusz#

Dziękuję bardzo za pomoc. 🙂

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Odebrac, zglosic reklamacje przewoznikowi, zglosic zwrot do sprzedawcy, odeslac.

Odebrac, ugadac sie ze sprzedawca na rabat za dlugie oczekiwanie i wpisac mu ladny pozytyw, sprzedawca niech zglosi sobie reklamacje za dluga wysylke, prezent zostawic na kolejna okazje.

 

oznacz moderatorów