Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, Oczekiwałam na przesyłkę, która niestety nie dotarła na czas. Planowana dostawa była na 19/12 a do dziś -23/12 jej nie ma. Ja potrzebowałam ją na 22/12 więc musiałam zakupić inny prezent. Czy jeśli przesyłka dotrze to powinnam w ogóle ja odbierać i nadać jako zwrot, czy w ogóle nie odbierać? W zwrocie towaru mam tylko opcję "Wysyłka własna", ale może szybciej i łatwiej będzie po prostu jej nie odebrać. Z góry dziękuję za pomoc.
@Client:62330359 jeśli nie odbierzesz sprzedawca może obciążyć Cię kosztem powrotu przesyłki , najlepszym wyjściem będzie złożenie reklamacji sprzedawcy .
Dziękuję bardzo za pomoc. 🙂
Odebrac, zglosic reklamacje przewoznikowi, zglosic zwrot do sprzedawcy, odeslac.
Odebrac, ugadac sie ze sprzedawca na rabat za dlugie oczekiwanie i wpisac mu ladny pozytyw, sprzedawca niech zglosi sobie reklamacje za dluga wysylke, prezent zostawic na kolejna okazje.