anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak przywrócić anulowaną przesyłkę utworzoną przez panel managera paczek allegro inpost?

clover-siwex
#1 Nowicjusz#

jak przywrócić anulowaną przesyłkę utworzoną przez panel managera paczek allegro inpost?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

@clover-siwex 

Po anulowaniu utworzonej etykiety, nie ma możliwości jej przywrócenia. Należy przygotować nową etykietę dla aukcji zaimportowanej z serwisu Allegro.

W tym celu w zakładce ALLEGRO → IMPORT ALLEGRO INPOST należy wybrać odpowiedni typ przesyłki i wybrać filtr "Wygenerowane", a następnie kliknąć przycisk SZUKAJ (po prawej stronie).

Wówczas pokażą się dane aukcji, na podstawie których będzie można wygenerować nową etykietę.

W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do bezpośredniego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez wiadomość na pomoc@inpost.pl

oznacz moderatorów