Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zalogowaniu do Menadżera paczek na stronie Inpost pojawia się komunikat "trwa uzyskiwanie dostępu, upewnij się, że twoje konto jest połączone z Allegro"
Ktoś dziś też to ma?
Podobno pomaga rozłączenie i ponowne połączenie.
Dzięki, dokładnie tak. Na stronie Inpost najlepiej kliknąć zakładkę "Allegro" a tam w opcję "ponów połączenie"
Po próbie wygenerowania naklejki na przesyłkę InPost otrzymałem taki komunikat: "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"
Rady były typu: zmień przeglądarkę, wyczyść pliki z przeglądarki ... Niestety nic nie pomogło i nadal nie mogę wygenerować naklejek.
Czy ktoś mógłby mnie poprowadzić krok po kroku lub po prostu wskazać miejsce gdzie mogę to zrobić - czyli połączyć na stronie Allegro konto InPost?
Sprawa pilna, nawet bardzo pilna ...
Pozdrawiam
Krzysiek
@krzysztof_bartuz Przede wszystkim odblokuj popup-y (wyskakujące okienka) w przeglądarce, bo prawdopodobnie to jest przyczyną.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@krzysztof_bartuz czy udało się rozwiązać problem?
Aby połączyć konto Allegro i Managera InPost należy: upewić się, że jesteśmy zalogowani na odpowiednim koncie, następnie wejść w zakładkę Allegro > Import Allegro InPost > Zarządzanie kontami. Czy jest tam jakieś powiązanie?
Jeżeli tak, a mimo to nie działa spróbuj proszę wejść w Powiązane aplikacje (na koncie Allegro) odłączyć powiązanie z InPostem, odświeżyć stronę, przejść do Managera Przesyłek i jeszcze raz powiązać konto Allegro z Managerem Przesyłek. Poproszę o informację jeżeli to nie pomoże, jak nadajesz przesyłkę, jakie po kolei wykonujesz kroki.
Witam.
Niestety nic nie pomaga.
Kroki, które wykonuję to:
Wchodzę na:
1. Sprzedaż.
2. Zamówienia od kupujących
3. Na konkretnym zamówieniu: Akcje
4. Nadaj paczkę Allegro InPost
5. Przekierowuje mnie na: https://manager.paczkomaty.pl/
6. Wchodzę w zakładkę: Allegro
7. Następnie w: Import Allegro InPost
Tu pojawia się niezmiennie komunikat: krzysztof_bartuz - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
Wcześniej wyczyściłem pliki w przeglądarce oraz pliki cookies.
Sprawdziłem również, że nie są blokowane popup-y .
Na stronie Allegro nie mam powiązania z InPostem.
Jednak na stronie InPostu nie wiem gdzie miałbym dołączyć konto Allegro. To chyba tu jest zlokalizowany mój problem - PROSZĘ O POMOC.
Muszę nadać dwie "darmowe" przysyłki ze Smartem. Jak nie ogarnę tematu, to będę musiał do każdej dołożyć ponad 12 złotych.
Pozdrawiam
Krzysiek
MAM!
Udało mi się!
Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam.
Krzysiek
Co zrobiłeś, że pomogło?
@PoltoBrand a czy czytałeś wcześniejsze posty i wyznaczone rozwiązanie? Albo opisz swój problem jeżeli wpisy w tym wątku nierozwiązany Twojego problemu.
Dzień dobry, co to znacie popup_y? Nie mogę połączyć allegro + in post
@OxinailsShop popup_y to wyskakujące okienka. Twoja przeglądarka może je blokować i wtedy pojawia się problem z zaakceptowaniem powiązania kont Allegro i InPost. Dlatego sprawdź proszę w Firefoxie czy nie masz takiej opcji, aby to zrobić wejdź w menu, wybierz "opcje" następnie "prywatność i bezpieczeństwo" zjedź prawie na sam dół strony i albo odznacz blokowanie albo dodaj jako wyjątek stronę Managera Przesyłek.
Jeśli to nie pomoże spróbuj proszę zastasować radę @mdrogeria z innego wątku: w Mangerze Przesyłek wejdź w "Import z allegro" > zarządzanie kontami > trójkącik przy nicku > powiąż ponownie. Dalej intuicyjnie, wyloguj się i po kilku minutach zaloguj ponownie. Daj proszę znać czy to pomogło?
@la_nika u mnie wystepuje taki problem jak opisal wyzej uzytkownik. Po probie powiazania na stronie inpost mam caly czas komunikat "Brinley - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!" i tak moge czekac kilknascie minut, nic sie nie dzieje.
Wyczyscilem cookies, popupy sa odblokowane.
Usunalem rowniez historie powiazanych aplikacji na allegro, zrobilem polaczenie od nowa. PRoblem ten sam.
Robilem te czynnosc wielokrotnie.
Kiedy klikam na Inpost w opcje "WYŚLIJ PRZESYŁKI - Import z Allegro " zadna z przesylek nie importuje sie do inpost.
PROSZE O PILNA POMOC JAK TO ROZWIAZAC, NA DZIS PRZEPLACILEM ZA OKOLO 30 przesylek SMART.
@Brinley postaram się pomóc ale żeby przesłać zgłoszenie do działu technicznego potrzebuję zrzuty ekranu. Najlepiej z informacją "Trwa uzyskiwanie dostępu..." oraz z zakładki powiązane aplikacje. Czy próbowałeś powiązać konto w innej przeglądarce?
Zamiast w WYŚLIJ PRZESYŁKI kliknij w zakładkę ALLEGRO i potem w Import Allegro Inpost. Wtedy zobaczysz swoje Przesyłki 😊
nie udało się nadal na InPost pisze, czy połączyłeś konto na stronie Allegro i nie widzę opcji połączenia konta???
@gowdk a czy w Allegro > Import Allegro InPost > Zarządzanie kontami jest jakieś powiązanie?
Jeżeli tak, a mimo to nie działa spróbuj proszę wejść w Powiązane aplikacje (na koncie Allegro) odłączyć powiązanie z InPostem, odświeżyć stronę, przejść do Managera Przesyłek i jeszcze raz powiązać konto Allegro z Managerem Przesyłek. Poproszę o informację jeżeli to nie pomoże, jakie po kolei wykonujesz kroki.
Jeszcze informacja o tym jak powiązać konto Allegro i InPost jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś: Aby to zrobić wejdź proszę tutaj, utwórz konto, następnie (upewnij się, że jesteś zalogowany na koncie Allegro, które chcesz połączyć oraz sprawdź proszę czy nie masz włączonej blokady wyskakujących okienek (pop-up)).
W Managerze przesyłek wybierz Allegro > Import Allegro InPost. Na ekranie pojawi się przycisk "zarządzanie kontami", kliknij "dodaj nowe" określ dowolną nazwę dla konta i potwierdź klikając "powiąż". InPost przekieruje Cię na Allegro, gdzie dokończysz proces.
Na kolejnym ekranie wpisz kod autoryzacyjny (zostanie podany automatycznie) i wybierz "dalej", możliwe, że konieczne będzie ponowne zalogowanie do konta Allegro. Pojawi się komunikat "Udało się!", a gdy zamkniesz okno z kontem Allegro, powrócisz do Managera przesyłek. Kliknij tam proszę "gotowe". Powiązanie może potrwać kilka minut. W tej zakładce będziesz miał informację o wszystkich powiązanych aplikacjach.
Tutaj znajdziesz szczegółową instrukcję nadawania przesyłek.
sprawdź proszę czy nie masz włączonej blokady wyskakujących okienek (pop-up)).
To pomogło zdjęcie blokowania okienek:)
@gowdk no to super 🙂 Dzięki za informację!