Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący zakupił towar i zapłacił. Kiedy sprawdzał status przesyłki 2 dni później - zorientował się czytając jeszcze raz opis, że towar nie jest kompletny (było to opisane w ofercie) klient przeprosił za gapiostwo i poprosił o anulowanie transakcji. Jako sprzedający zgodziłem się, zdążyłem też aby towar nie został wysłany. Chciałem dokonać zwrotu gotówki przez opcję"zamówienia od kupujących "zwróć wpłatę -przekierowało mnie na konto payu powiązane z allegro które było puste (to oczywiste bo wpłaty za zakupiony towar są regularnie wpłacane na konto bankowe) nie wiedziałem jak go zasilić i zwrot nie został dokonany. Dogadałem się z kupującym że prześle mu zwrot na normalny rachunek bankowy a między czasie wystąpię o zwrot prowizji. Właśnie dostałem info , że nie dostałem zwrotu prowizji bo nie dokonałem zwrotu gotówki przez allegro finanse. A ja (a)nie wiem jak to zrobić (b) nie wiem jaką kwotę przesłać bo pobrana (i nie zwrócona) prowizja i jednocześnie zwrot pełnej kwoty oznacza ,że dołożyłem do tej transakcji 30 zł czasu nie liczę.
@waciak66 Odwołaj się dołączając dowód że nie doszło do zakupu: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Takie rady są bez sensu. Złożyłem odwołanie na wniosku do odwołań ale tam nie ma zakładki gdzie można umieścić dowód wpłaty wygenerowany przez bank.
Napisałem odwołanie ale bez dowodu wpłaty skończy się to najprawdopodobniej ponownym odrzuceniem.
@waciak66 Otrzymasz zwrot prowizji. Złóż odwołanie tu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i dołącz potwierdzenie przelewu zwrotnego.
@waciak66
A ja (a)nie wiem jak to zrobić
Konta na AF nie zasilisz samodzielnie. Dokonaj zwrotu zwykłym przelewem.
(b) nie wiem jaką kwotę przesłać bo pobrana (i nie zwrócona) prowizja
Jeżeli Kupujący miał prawo odstąpić od Umowy i to zrobił - to zwracasz dokładnie tyle ile Kupujący zapłacił za towar i niezrealizowaną wysyłkę - czyli wszystko.
Jeżeli warunki rozwiązania umowy były uzgodnione indywidualnie (bo mogły) - to zwracasz tyle co uzgodniłeś.
i jednocześnie zwrot pełnej kwoty oznacza ,że dołożyłem do tej transakcji 30 zł czasu nie liczę.
Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą - to są Twoje koszty jej prowadzenia.