anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak rozwiązać ten problem ?

VisHumin
#8 Zapaleniec#

Witam, klienci skorzystali z usługi smart - wyświetliło się że potrzebuję połączenia z API założyłem konto na inpost wygenerowałem API Shipx i połączyłem mam nadzieje konta dobrze. 

Podczas próby wysłania przesyłki zawsze pokazuje mi się poniższy komunikat:
(Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.)

Proszę o podpowiedzi co zrobić. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@VisHumin Cześć. 🙂 Czy mogę Cię prosić o podanie numerów zamówień dla których pokazuje się błąd podczas generowania etykiety? Czy paczki próbujesz nadać za pomocą narzędzia Wysyłam z Allegro czy przez Managera Przesyłek InPost? 

oznacz moderatorów

VisHumin
#8 Zapaleniec#

cześć, 

Problem rozwiązany, sytuacja wymagała pilnej interwencji wczoraj i siedziałem tak długo aż doszedłem gdzie jest błąd. 

konto inpost było źle połączone z kontem Allegro. 

oznacz moderatorów