Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klienci skorzystali z usługi smart - wyświetliło się że potrzebuję połączenia z API założyłem konto na inpost wygenerowałem API Shipx i połączyłem mam nadzieje konta dobrze.
Podczas próby wysłania przesyłki zawsze pokazuje mi się poniższy komunikat:
(Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.)
Proszę o podpowiedzi co zrobić.
@VisHumin Cześć. 🙂 Czy mogę Cię prosić o podanie numerów zamówień dla których pokazuje się błąd podczas generowania etykiety? Czy paczki próbujesz nadać za pomocą narzędzia Wysyłam z Allegro czy przez Managera Przesyłek InPost?
cześć,
Problem rozwiązany, sytuacja wymagała pilnej interwencji wczoraj i siedziałem tak długo aż doszedłem gdzie jest błąd.
konto inpost było źle połączone z kontem Allegro.