Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:72048256 Jak możemy Ci pomóc?
Czy Pani jest pracownikiem Allegro ?
Gdziej jest formukarz kontaktowy do Allegro ?
Bo infolinii nigdy nie mieli ...
Sprawa bardzo pilna !
Tylko tak: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Dlaczego moje konto jest zablokowane
@Client:113312479 Cześć, otrzymałeś już od nas odpowiedź w tej sprawie. Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i ma ona możliwość dokończenia transakcji.
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
- kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
- zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości i/lub
- zdjęcia dokumentów, które potwierdzą, że zawarte przez Ciebie transakcje zostaną zakończone pozytywnie. Dokumentami takimi mogą być umowy z dostawcami, faktury zakupu towaru, zrzuty ekranu potwierdzające posiadanie konta zakupowego w hurtowniach, w których zamawiasz oferowany towar.
Uzupełnij wszystkie numery śledzenia przesyłek w zakładce [Zamówienia] (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia), jeśli nie zostały one dotąd wprowadzone (art. 10.5 Regulaminu Allegro).
Na dokumencie muszą być widoczne:
- imię i nazwisko,
- data urodzenia i ważności dokumentu,
- zdjęcie,
- narożniki dokumentu.
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.
Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 [Regulaminu Allegro](https://allegro.pl/regulamin#artykul-2-warunki-uczestnictwa-w-allegro). Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu. Weryfikacja za pośrednictwem innych kanałów (czat, telefon) nie jest możliwa.
Wymagane dokumenty prześlij przez formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt