anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGA ALLEGRO ? JAK ZNALEŹĆ NUMER NA INFOLINIĘ LUB INNĄ FORMĘ KONTAKTU Z AL

Client:72048256
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:72048256 Jak możemy Ci pomóc? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:72048256
#1 Nowicjusz#

Czy Pani jest pracownikiem Allegro ?

oznacz moderatorów

Client:72048256
#1 Nowicjusz#

Gdziej jest formukarz kontaktowy do Allegro ?

Bo infolinii nigdy nie mieli ...

oznacz moderatorów

Client:72048256
#1 Nowicjusz#

Sprawa bardzo pilna !

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:113312479
#1 Nowicjusz#

Dlaczego moje konto jest zablokowane 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:113312479 Cześć, otrzymałeś już od nas odpowiedź w tej sprawie. Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i ma ona możliwość dokończenia transakcji.

Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:

- kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
- zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości i/lub
- zdjęcia dokumentów, które potwierdzą, że zawarte przez Ciebie transakcje zostaną zakończone pozytywnie. Dokumentami takimi mogą być umowy z dostawcami, faktury zakupu towaru, zrzuty ekranu potwierdzające posiadanie konta zakupowego w hurtowniach, w których zamawiasz oferowany towar.

Uzupełnij wszystkie numery śledzenia przesyłek w zakładce [Zamówienia] (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia), jeśli nie zostały one dotąd wprowadzone (art. 10.5 Regulaminu Allegro).

Na dokumencie muszą być widoczne:

- imię i nazwisko,
- data urodzenia i ważności dokumentu,
- zdjęcie,
- narożniki dokumentu.

Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.

Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 [Regulaminu Allegro](https://allegro.pl/regulamin#artykul-2-warunki-uczestnictwa-w-allegro). Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu. Weryfikacja za pośrednictwem innych kanałów (czat, telefon) nie jest możliwa.

Wymagane dokumenty prześlij przez formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

gaber755
#7 Wielbiciel#

pieniądze ma na allegro i nie mogę ich przekierować na konto

 

oznacz moderatorów

gaber755
#7 Wielbiciel#

jak mam przelać pieniądze z allegro na swoje konto

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gaber755 powinieneś aktywować konto do wypłat. Weryfikacja danych może zająć do trzech dni roboczych. Tutaj instrukcja. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

www_oleander_pl
#7 Wielbiciel#

Nie trzymajcie ani złotówki na allegro bo oni obracają waszą kasą! Państwo (allegro) bezprawnie blokujecie środki finansowe pomimo wykonania przelewu weryfikacyjnego. Otrzymałem od Państwa wiadomość, że w okresie zawieszenia działalności nie mogę wypłacić środków. Co to ma do rzeczy? To moja sprawa kiedy wypłacam moje środki. Wystarczy że wykonałem przelew aby zweryfikować swoją tożsamość. Nadmienię, że rachunek z którego wykonano przelew weryfikacyjny ma dokładnie takie same dane jak podane dane na allegro. Utrudniając wypłatę Państwo łamiecie przepisy finansowe i narażacie się na srogą karę z Nadzoru Finansowego, gdyż w czasie gdy przetrzymujecie środki mogą być one przez Państwa wykorzystywane wbrew woli klienta. Dodatkowo kłamiecie Państwo w formularzu służącym do weryfikacji rachunku bankowego do wypłaty. Mam w zakładce na allegro wyraźnie przypisane środki do operatora PAYU. Przed chwilą dzwoniłem do nich prosząc o wyjaśnienia co oznacza informacja na allegro że "Wypłata środków jest niemożliwa. Rachunek nie został jeszcze zweryfikowany przez żadnego z operatorów płatności. Poczekaj na akceptację przez operatorów płatności." Okazało się że PAYU nie przetrzymuje tych środków i nie weryfikuje tych rachunków/przelewów weryfikacyjnych tylko robi to allegro. Jeśli do końca tygodnia nie odblokują Państwo moich środków to zgłoszę sprawę do Nadzoru Finansowego i mediów.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@www_oleander_pl Otrzymałeś pełne wszystkie informacje w sprawie mailowej - doradca wyjaśnił, że nie ma możliwości zmiany konta firmowego na zwykłe ze względu na procedurę zapobiegającą praniu pieniędzy. Dodatkowo otrzymałeś informację, że możemy jednorazowo zlecić wypłatę Twoich środków, zatem nie są przez nas przetrzymywane. Doradca prosił Cię o potwierdzenie numeru rachunku, na które mają trafić środki. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

www_oleander_pl
#7 Wielbiciel#

Mam u Państwa konto ponad 19 lat. Jakie pranie brudnych pieniędzy? Przecież kwota jest śmieszna i w dodatku niższa niż ustawowo objęta nadzorem. Państwo jesteście bardziej papiescy niż sam Papież. Otrzymałem alternatywę albo usunę konto i dostanę zwrot albo nie dostanę zwrotu bez wznowienia działalności i przedstawienia Bóg wie jakich dokumentów. Konto mam powiązane z usługą smart. Aktywność na moim koncie przez ostatnie kilka lat obejmowała w 99% zakupy, a więc o jakim praniu brudnych pieniędzy Pani do mnie pisze. Proszę zlecić zwrot bez zamykania konta i tyle. Inne rozwiązania są dla mnie nieakceptowalnym przetrzymywaniem mojej własności co jest złamaniem obowiązującego prawa. Rozumiem że odmawiają Państwo zwrotu bez zamknięcia konta i mam zgłosić sprawę do Nadzoru Finansowego?

oznacz moderatorów

www_oleander_pl
#7 Wielbiciel#

Napisała Pani: "Doradca prosił Cię o potwierdzenie numeru rachunku, na które mają trafić środki." To jest nieprawda. Przelew weryfikacyjny dawno wykonałem.  Doradca wymienił warunki dodatkowe poza potwierdzeniem rachunku (przelewem weryfikacyjnym) których spełnić nie mogę i nie muszę. Nie mam zamiaru zamykać konta, bo jest do niego przypisana usługa smart, czyli ta opcja odpada. Poza tym na wiosnę wznowię działalność i nie wiem czy wtedy to konto będzie mi potrzebne czy nie. Uzależnianie wypłaty od innych elementów niż samo potwierdzenie bycia właścicielem konkretnego konta bankowego jest złamaniem prawa krajowego przez allegro. Jak widzę po wpisach na tym forum jest to nagminna praktyka serwisu. Po prostu państwo ordynarnie wykorzystują swoją przewagę/ pozycję nad użytkownikami. Warto aby Nadzór Finansowym prześwietlił co się dzieje z naszymi blokowanymi środkami gdy nie są dla nas dostępne. Przykładowo moje środki są już blokowane kilka lat. 

oznacz moderatorów