Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:72048256 Jak możemy Ci pomóc?
Czy Pani jest pracownikiem Allegro ?
Gdziej jest formukarz kontaktowy do Allegro ?
Bo infolinii nigdy nie mieli ...
Sprawa bardzo pilna !
Tylko tak: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Dlaczego moje konto jest zablokowane
@Client:113312479 Cześć, otrzymałeś już od nas odpowiedź w tej sprawie. Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i ma ona możliwość dokończenia transakcji.
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
- kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
- zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości i/lub
- zdjęcia dokumentów, które potwierdzą, że zawarte przez Ciebie transakcje zostaną zakończone pozytywnie. Dokumentami takimi mogą być umowy z dostawcami, faktury zakupu towaru, zrzuty ekranu potwierdzające posiadanie konta zakupowego w hurtowniach, w których zamawiasz oferowany towar.
Uzupełnij wszystkie numery śledzenia przesyłek w zakładce [Zamówienia] (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia), jeśli nie zostały one dotąd wprowadzone (art. 10.5 Regulaminu Allegro).
Na dokumencie muszą być widoczne:
- imię i nazwisko,
- data urodzenia i ważności dokumentu,
- zdjęcie,
- narożniki dokumentu.
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.
Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 [Regulaminu Allegro](https://allegro.pl/regulamin#artykul-2-warunki-uczestnictwa-w-allegro). Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu. Weryfikacja za pośrednictwem innych kanałów (czat, telefon) nie jest możliwa.
Wymagane dokumenty prześlij przez formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Witam moje konto zostało zawieszone, zlozylem wniosek o kontakt kilka dni temu lecz dalej cisza
Cześć, @Bielas778. Twoja sprawa trafiła już do odpowiedniego zespołu. Niedługo otrzymasz odpowiedź na Twoją wiadomość mailową.
Ja potrzebuje numer telefonu do infolinii
@Client:122423578 Allegro nie ma infolinii 😁
Kupujący zakupił prze mnie przedmiot no i nie mogę wysłać bo pokazuje błąd
Wystapit blad podczas tworzenia etykiety.
@MaksDobry a jaki to błąd?
Dzień dobry proszę o pomoc w zwrocie produktu jakim jest dywan został zgłoszony zwrot do kupującego. Problem polega w tym że nieee moher zapłacić za kuriera DPD wszystkie zgody zaznaczone
@Client:104173241 Na kocie, z którego piszesz, nie ma żadnych transakcji. Podaj mi numer zamówienia dotyczy ten problem.
pieniądze ma na allegro i nie mogę ich przekierować na konto
jak mam przelać pieniądze z allegro na swoje konto
Nie trzymajcie ani złotówki na allegro bo oni obracają waszą kasą! Państwo (allegro) bezprawnie blokujecie środki finansowe pomimo wykonania przelewu weryfikacyjnego. Otrzymałem od Państwa wiadomość, że w okresie zawieszenia działalności nie mogę wypłacić środków. Co to ma do rzeczy? To moja sprawa kiedy wypłacam moje środki. Wystarczy że wykonałem przelew aby zweryfikować swoją tożsamość. Nadmienię, że rachunek z którego wykonano przelew weryfikacyjny ma dokładnie takie same dane jak podane dane na allegro. Utrudniając wypłatę Państwo łamiecie przepisy finansowe i narażacie się na srogą karę z Nadzoru Finansowego, gdyż w czasie gdy przetrzymujecie środki mogą być one przez Państwa wykorzystywane wbrew woli klienta. Dodatkowo kłamiecie Państwo w formularzu służącym do weryfikacji rachunku bankowego do wypłaty. Mam w zakładce na allegro wyraźnie przypisane środki do operatora PAYU. Przed chwilą dzwoniłem do nich prosząc o wyjaśnienia co oznacza informacja na allegro że "Wypłata środków jest niemożliwa. Rachunek nie został jeszcze zweryfikowany przez żadnego z operatorów płatności. Poczekaj na akceptację przez operatorów płatności." Okazało się że PAYU nie przetrzymuje tych środków i nie weryfikuje tych rachunków/przelewów weryfikacyjnych tylko robi to allegro. Jeśli do końca tygodnia nie odblokują Państwo moich środków to zgłoszę sprawę do Nadzoru Finansowego i mediów.