Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie.
Może ktoś mógłby mi nakreślić, zaproponować lub zasugerować w jaki sposób rozwiązać problem ze sprzedającym, który nie odpowiada w dyskusji (nie próbuje nawet wyjaśnić), zwraca się od razu o pomoc do Allegro (bez żadnej próby wcześniejszego wyjaśnienia sprawy ze mną) i bezpodstawnie wystawia komentarz negatywny, przez co na 17 sprzedanych produktów w ciągu ostatnich 12 miesięcy, ten komentarz negatywny zbił "zaufanie" klientów do 89% ?
Przy sprzedaży rzędu 12 000, to byłby zaledwie ułamek procenta. Ale przy 17 ? Ta liczba jest nieadekwatna do rzeczywistości. Stąd też chciałbym się dowiedzieć, co zrobić w takim wypadku, aby szybko zareagować, ponieważ takich ludzi, którzy wykorzystują możliwość wystawienia "z góry" komentarza negatywnego celem "rozwiązania" teoretycznego problemu z zakupem, jest co raz więcej. Nie dały nic informacje, które przekazałem kupującemu i wszelkie wyjaśnienia. Na pewne rzeczy jak np. transport wpływu nie mam.
Z góry dzięki za wszelkie porady.
@Shadow_Angel Kupujący ma prawo do subiektywnej oceny transakcji. Allegro może ocenę usunąć tylko wtedy, gdy narusza ona zasady. Komentarz naruszający zasady możesz zgłosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
Najlepiej działać tak, aby kupujący nie miał powodu do wystawienia negatywnego komentarza, a jeśli już ma taki powód, załatwić z nim sprawę, aby nie musiał go wystawiać.
Jeśli chodzi o komentarz "towar z ukrytą wadą", Allegro go nie usunie - ocena nie narusza zasad.
@Shadow_Angel Wziąć relanium (albo coś innego co zadziała) i walczyć o zwiększenie sprzedaży. Takie są realia tego biznesu.
@Shadow_Angel, z tego, co widzę, Kupujący odpowiadał w Dyskusji regularnie. Po jednej z Twoich wiadomości zdecydował się poprosić o pomoc Allegro, dzięki czemu obie strony otrzymały informacje o możliwościach rozwiązania tej sytuacji. Jak to zostało zaznaczone wcześniej - Kupujący ma prawo do subiektywnej oceny.
Otrzymałeś reklamację i powinieneś wskazać w Dyskusji swoją decyzję reklamacyjną. Możesz jednak warunkować przyjęcie reklamacji odesłaniem towaru.