Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego oryginalne zdjęcia danych, które przesłałem z telefonu komórkowego, nie spełniają wymagań Allegro?
Mój sklep dopiero co został otwarty, ale został zawieszony z powodu złośliwych zamówień złożonych bez płatności. Próbowałem przesłać dokumentację, ale nie spełniam wymagań Allegro. Co mam zrobić? Czy ktoś może mi pomóc?
@JTL_PL nasz pracownik w korespondencji, którą z nami prowadzisz w tej sprawie udzielił Ci informacji na ten temat. Zdjęcia, które przedstawiłeś nie są wystarczające, więc nasza decyzja o blokadzie Twojego konta pozostaje niezmienna.
Jednakże, wysyłając te zdjęcia, zapytałem, czy są to oryginalne kopie. Jeśli są to oryginalne pliki, prześlę te materiały ponownie i wyślę zdjęcia wszystkich produktów sklepu w kolejności, ponieważ mam dużą liczbę produktów i sfotografowanie ich wszystkich uniemożliwiłoby przesłanie ich wszystkich w jednej odpowiedzi.
@ _HolaOla_ Witam, rozmawiałem z Państwa współpracownikiem. Stwierdził on, że problem nie dotyczy moich zdjęć, ale że moje konto stanowi ryzyko transakcyjne. Co powinienem zrobić w tej sytuacji?
Wszystkie moje zamówienia zostały wysłane przed zawieszeniem konta, a kupujący otrzymali swoje produkty.
Wiem tylko, że dwie godziny przed zamrożeniem mojego konta kupujący złożył fałszywe zamówienie i nie dokonał płatności. Czy to może być przyczyną?
Cześć @JTL_PL, niestety nasze stanowisko pozostaje niezmienne i nie możemy odblokować Twojego konta. Podstawą jest art. 2.12 regulaminu. Przykro mi, ale nie możemy udzielić bardziej szczegółowych informacji odnośnie wewnętrznego procesu weryfikacyjnego. W przypadku dodatkowych pytań, skieruj je proszę w swoim zgłoszeniu o numerze 54415736.