anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak sobie poradzic ze specjalnymi negatywami

greenlum
#8 Zapaleniec#

Kupujący wystawił negatywa bo nadruk na koszulce niechlujny. Allegrowicz niczego nie kupuje niczego nie sprzedaje i taki zong, Straciłem Smarta. Chamstwo polega na tym, ze mógł produkt zwrócić a nawet zaproponowałem zwrot kasy i zostawienie sobie tego niechlujnego przedmiotu. Napisałem do Allegro zero odzewu.  Sprzedałem już ponad 900szt głównie do Słowacji Czech Litwy Szwecji i Finlandii. Same pozytywy na **piiip** i pozostałych. Nieraz się łezka kręci jak ludzie potrafią podziękować i jak są zadowoleni. Polak tak nie potrafi to zdecydowanie naród frustratów. Kupiłem przez 20 lat na allegro grubo ponad 1500 przedmiotów i wiadomo różnie bywało. Idą po kilka dni, niezgodne z opisem etc ale jakoś nigdy nie miałem w sobie takiej zemsty. Zwracałem nie raz i tyle.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@greenlum Bardzo mi przykro, że otrzymałeś negatywny komentarz. Niemniej jednak odpowiedź, jaką otrzymałaś od doradcy w zgłoszeniu numer 37705350 jest prawidłowa. Kupujący ma prawo do oceny transakcji, a my nie możemy tego podważać. 

Rozumiem, że po próbie kontaktu z kupującym nie otrzymałeś odpowiedzi? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

greenlum
#8 Zapaleniec#

Nie otrzymałem. Należy się zastanowić kto kupujący w dobrej intencji nie odeśle produktu (za darmo) jeżeli mu się nie podoba albo kto nie chce zwrotu pieniędzy nawet nie musząc iść do paczkomatu. Dla mnie ewidentny przypadek do tępienia konkurencji. Człowiek się stara, wysyła w niedziele, nie patrzy na dzień , godziny a tu pierwszy z rzędu robi co z tobą chce. Ocena produktu nie powinna mieć wpływu na smarta bo to czy sprzedający wykazał należytą staranność i biegiem pojechał wysłać przesyłkę to to jest istotne. A ja zamawiam produkty, które przychodzą niekompletne a na moją informację sprzedający po dwóch dniach informuje, że sprawdzi co się stało po czym po kolejnych dwóch pyta czy na pewno tego i tamtego nie dostałem po czym wysyła ponownie paczkę a w niej znów wszystkiego nie ma i dosyła po kolejnych dwóch. Pomijając fakt, że produkt elektroniczny posiada instrukcje w języku angielskim i nie jest nawet podobny do tego co w instrukcji. I tacy sprzedawcy sobie są i gra bo jak mają hurtownię podpiętą to mogą sobie zbierać negatywy a ja co mam się teraz prosić? I jak już tutaj było pisane nie proś kupującego bo dostaniesz negatywa. Sprzedaję na innym portalu za granicę i tam jakby nie ten świat. Ludzie dziękują piszą komentarze i nie jednym zdaniem ale całe epopeje. No cóż. Jaki kraj taki portal

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@greenlum klient oprócz wykonania ma zastrzeżenia do wymiarów grafiki , które dla własnego bezpieczeństwa powinieneś uwzględnić w opisie oferty , patrząc na fotkę optycznie grafika wygląda na większą  . Próbowałeś zadzwonić do klienta ? , nie każdy siedzi przed kompem 24H/ dobę ....a w skrzynkach e-mail klientów wiadomości giną w czeluściach smamu  ,a wielu nawet tam nie zagląda .

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@greenlum Rozumiem Twoje emocje związane z opisywaną sytuacją. Przykro mi, ale tutaj nie jestem w stanie nic zrobić, ponieważ komentarz jest zgodny z naszym regulaminem. Natomiast produkt jest częścią transakcji, dlatego ta ocena ma również wpływ na udział w programie Smart. 

Widzę, że jeszcze nie dodałeś komentarza do oceny kupującego. Myślę, że warto to zrobić, aby potencjalni kupujący mogli poznać również Twój punkt widzenia. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

greenlum
#8 Zapaleniec#

Pytam więc dlaczego nie zwrócono towaru? Klient sie loguje na allegro bo to łatwo sprawdzić. Nie będę nigdzie dzwonił bo widać gołym okiem, że Polak Polakowi Polakiem. Dodam jeszcze, ze syn zostawił mi tą całą produkcję bo wyjechał i chłopak przez dwa lata sprzedawał, ze sam się dziwiłem jak dużo tego jest sprzedawane i nigdy nigdzie nie pisał wymiarów, zresztą jak pisałem na innym portalu którego nazwę wykreśliliście nie mam wymiarów i nigdy nie było z tym problemów. Jak ktoś chce zaszkodzić to zaszkodzi. Widzę, że wielkim błędem było zapisanie się tutaj bo pracy włożonej dużo a jakiś typek załatwia cię na początku. Zresztą szkoda pisać zamknijmy temat. Wystawiłem niedawno na prywatnym koncie filtry do aparatu i kupił je klient, który od razu wiedziałem, że jest przekrętem. Po godzinie napisał, że nie może kupić bo wymagane jest jakieś hasło i pisał bzdury o linkach a jak mu powiedziałem, że mu gratis przywiozę filtry to się kontakt urwał. Załatwialiście sprawę prawie 2 tygodnie aby ponownie wystawić przedmiot a ja po 5 min wiedziałem, że to przekręt i zaraz będzie próba wyłudzenia. Więc szkoda czasu. Zamykam temat i pisze wszystkim nowym ku przestrodze- jak będzie was chciała wykończyć konkurencja to wykończy i nikt ręki nie poda. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@greenlum Twoja wola , jesteś przedsiębiorcą więc rób jak uważasz ,biznes to nie tylko ,,zbieranie miodu ,,

oznacz moderatorów

greenlum
#8 Zapaleniec#

Dzięki

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Odesłanie zwrot, reklamacja  oczywiście jest prawo kupującego ale zgodnie z regulaminem ma możliwość do wystawienia opinii i to bez względu czy produkt zwraca czy reklamuje. Uważasz jak zwróci to nie może komentarza pisać?

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@greenlum Niestety, ale takich "chaberkowych środków kapusty" nie brakuje > nie tylko na Allegro😓

oznacz moderatorów