Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
w kwietniu dokonalam pierwszy zakup na ratt , jestem zalogowana do GOmobile a w emailu mam dane czyli numer rachunku do wpłaty i kwotę . Ale pisało coś o wyciągu że tam będą wszystkie dane takie coś mi nie przyszło, pisało również że po zakończonym okresie rozliczeniowym który miałam od 29.04 do 15.05 czyli do dziś, i nadal nic mi nie przyszło , w apkiaplik nie mam nic żebym mogła kliknąć że chce zapłacić a dodatkowo na głównej stronie widnieje jakby z konta wyszła jedna rata , kwota się zgadza i pisze że zostało mi 9 rat , nie rozumiem kompletnie tego
A tu masz opisaną całość zakupu na raty:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/raty-odnowa/raty-od-nowa-jak-korzystac-z-limitu-na-zakupy-na...
@greg010-5 Powinnaś otrzymać harmonogram spłat mailem, sprawdź pocztę. Jeżeli nie masz zestawienia i odpowiednich powiadomień, w celu wyjaśnienia skontaktuj się z bankiem;
Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. pomoże Ci w kwestiach dotyczących:
Z bankiem skontaktujesz się na jeden z poniższych sposobów: