anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak spłacić limit odnawialny ? Pierwsza rata

greg010-5
#8 Zapaleniec#

 w kwietniu dokonalam pierwszy zakup na ratt , jestem zalogowana do GOmobile a w emailu mam dane czyli numer rachunku do wpłaty i kwotę . Ale pisało coś o wyciągu że tam będą wszystkie dane takie coś mi nie przyszło, pisało również że po zakończonym okresie rozliczeniowym który miałam od 29.04 do 15.05 czyli do dziś, i nadal nic mi nie przyszło , w apkiaplik nie mam nic żebym mogła kliknąć że chce zapłacić a dodatkowo na głównej stronie widnieje jakby z konta wyszła jedna rata , kwota się zgadza i pisze że zostało mi 9 rat , nie rozumiem kompletnie tego 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@greg010-5 

lew433_0-1621082867742.png

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@greg010-5 Powinnaś otrzymać harmonogram spłat mailem, sprawdź pocztę. Jeżeli nie masz zestawienia i odpowiednich powiadomień, w celu wyjaśnienia skontaktuj się z bankiem;

Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. pomoże Ci w kwestiach dotyczących:

  • zmiany danych kontaktowych
  • spłaty rat tj. aktualna kwota do spłaty, numer rachunku do spłaty, wakacje kredytowe
  • dostępów do dokumentów kredytowych
  • odstąpienia od umowy lub zamknięciu limitu

Z bankiem skontaktujesz się na jeden z poniższych sposobów:

  • poprzez System Bankowości Internetowej
  • przez Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta banku pod numerem 48 503 221 521.
  • możesz również przyjść do placówki banku – listę placówek znajdziesz tutaj.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/raty-odnowa/raty-od-nowa-najczesciej-zadawane-pytania-LvPnlz...

oznacz moderatorów