Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jak sprawdzić informacje czy klient zwrócił naprawdę towar skoro nie mam żadnej informacji z inpost czy allegro z nr przesyłki o zwrocie. Jak wyśledzić taką przesyłkę zwrotną ?
Klient mówi że wysłał. Ja mam tylko informacje na emailu że został zgłoszony zwrot bez listu przewozowego.
Z tego co kojarzę, osoba zwracająca otrzymuje SMSa lub maila z nowym numerem przesyłki od Inpostu
Czy taka informacje czasem nie powinna być z automatu wysyłana dla sprzedawcy. Jak ja mogę być pewny że dana osoba nie kłamie że wysłała ?
klient twierdzi że nie ma nr listu przewozowego
U mnie w punkcie kurierskim jak ktoś nadaje zwrot inpost z kodem, to nie chcą brać kopii numeru listu bo mówią, że dostają potwierdzenie SMSem. Chyba mnie okłamali 😄
Nie kłamią, kiedyś robiłem zwrot przez paczkoamt i dostałem sms że paczka wyruszyła w droge do sprzedawcy, ale nie pamiętam czy był tam nr paczki do śledzenia, a jak mam zwrot smarta od klientów to nic nie wiem, dopiero kurier przynosi do sklepu zwroty 😞
chore że nie widać czy klient wysłał, naprawdę nie dopracowane
jeden zwrot robiłem już ale kurier tylko wpadł i dał paczkę, żadnego info on nr listu nie było i nie ma
w panelu allegro, telefonie i emailu nie ma takiej informacji o przesyłce
Jako klient, podczas zwrotu dostajemy smsa o wyruszeniu paczki z paczkomatu. Niestety w sms jest sam numer przesyłki. Nie ma informacji na temat numeru zwrot ani adresata paczki 🙂
A dlaczemu masz zawieszone konto?
Ja też nadałam zwrot i nie otrzymałam smsa
Nawet nie wiem czy przesyłka dotarła
Sprawdzałaś, czy podany nr telefonu jest właściwy, taki jak przy zamówieniu jeśli nie wpisywałaś innego w formularzu zwrotu?
O ile się nie mylę, to przy nadaniu zwrotu paczkomatem inpost , klient otrzymuje sms z numerem przesyłki, który należy wprowadzić tu aby śledzić przesyłkę.
https://inpost.pl/darmowe-zwroty
Sprawdzałaś, czy podany nr telefonu jest właściwy, taki jak przy zamówieniu jeśli nie wpisywałaś innego w formularzu zwrotu?
O ile się nie mylę, to przy nadaniu zwrotu paczkomatem Inpost , klient otrzymuje sms z numerem przesyłki, który należy wprowadzić tu aby śledzić przesyłkę.
https://inpost.pl/darmowe-zwroty
Ja mam tylko nr zwrotu
@Makasia1983 Dostałaś go po wypełnieniu formularza zwrotu, tak? co było w formularzu? podawałaś nr tel lub masz ten sam nr tel co przy realizacji zakupu i wysyłki?
Dzwonioam do InPostu i okazało się że paczki jeszcze nie odebrali z paczkomatu. A nadałam ją w niedziele. Śpieszą się. A kurierzy jeżdżą codziennie do paczkomatu
@Makasia1983 Czyli wszystko jest ok. a kod sms otrzymasz dopiero po odbiorze przesyłki z paczkomatu przez kuriera.
@Makasia1983 numer paczki dostaniesz jak wyciągną paczkę z paczkomatu 🙂
a jak klikniesz szczegóły zakupu to zobaczysz
Ja jestem mało cierpliwym człowiekiem i stąd taka dyskusja 🙂 Dziękuje za pomoc i wiadomości od Was 🙂 Pozdrawiam 🙂