Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Czy macie jakieś sposoby na sprawne zarządzanie zamówieniami z płatnością za pobraniem? Otrzymałem kilka przelewów z Allegro finanse ale numery w przelewach nijak się mają do tych w zamówieniach, kwoty są często takie same, więc jak rozróżnić kto zapłacił, a kto nie? Z tego co wywnioskowałem płatnośc za pobranie "allegro kurier DPD pobranie" dotarła na moje konto bankowe, ale wcześniejsza wysyłka z "allegro kurier pocztex pobranie" nie mam żadnych informacji nawet co się stało z pobraniem, widnieje, że przesyłka odebrana i żadnych dodatkowych informacji nie pokazuje. Co dalej robić?
Dzień dobry @HaloFon-pl! Na Allegro nie ma takiego raportu do pobrania, na którym widoczne są jedynie zamówienia pobraniowe, natomiast możesz wygenerować zestawienie sprzedaży, znajdziesz tam informacje m.in. odnośnie dostawy i kwoty (w ten sposób można odnaleźć odpowiednie kwoty przy przelewie od przewoźnika).
Inne rozwiązanie to zakładka Zamówienia, są tam wyświetlane statusy wraz z informacją czy zamówienie jest opłacone, czy nie.
Kolejna możliwość to wysłanie prośby o wygenerowanie zestawienia sprzedaży za pomocą tego formularza.
Co w przypadku jak na załączonym obrazku? Płatność rozpoczęta od 4 dni i nic się nie dzieje. Forma szybkie płatności PAYU. Status widnieje jako rozpoczęta, a zamówienie jako nowe. Czy ignorować takie sytuacje czy to jest jakiś błąd systemu? Do klienta pisałem ale nie odpowiada.
@HaloFon-pl podaj proszę numer tego zamówienia 🙂
e4a46bc0-26de-11ee-be86-6daaa7075f82
@HaloFon-pl dziękuję! Nie jest to błąd systemowy, płatność ma status "rozpoczęta", czyli kupujący najprawdopodobniej nie potwierdził potwierdzenia płatności.
Zamówienie zostanie automatycznie anulowane w przypadku braku zapłaty po 7 dniach.