anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nabywcy zareagowali, że zwroty nie zostały otrzymane w całości

xeshe3958
#1 Nowicjusz#

Zwróciłem pieniądze konsumentowi, ponieważ był niedostępny, ale konsument nie otrzymał pełnego zwrotu pieniędzy, a ja już otrzymałem pełny zwrot pieniędzy. Dlatego konsumenci dają mi złe recenzje.

Dobre recenzje są dla mnie ważne, więc mam nadzieję, że platforma szybko sobie z tym poradzi, dlaczego nie ma pełnego zwrotu pieniędzy

dziękować

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

az1rael
#21 Demiurg#

Zwróciłeś za sam towar a nie zwrociłeś najtańszego kosztu wysyłki z oferty?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@xeshe3958 a nie było tak że część płacił kuponem ?  wtedy na konto wraca kasa a kupon do za monety do zakładki kupony 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@xeshe3958 podaj proszę numery zamówień w których pojawiły się takie zgłoszenia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@xeshe3958 To nie jest możliwe, zapytaj jak płacili.

oznacz moderatorów