Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłem pieniądze konsumentowi, ponieważ był niedostępny, ale konsument nie otrzymał pełnego zwrotu pieniędzy, a ja już otrzymałem pełny zwrot pieniędzy. Dlatego konsumenci dają mi złe recenzje.
Dobre recenzje są dla mnie ważne, więc mam nadzieję, że platforma szybko sobie z tym poradzi, dlaczego nie ma pełnego zwrotu pieniędzy
dziękować
Zwróciłeś za sam towar a nie zwrociłeś najtańszego kosztu wysyłki z oferty?
@xeshe3958 a nie było tak że część płacił kuponem ? wtedy na konto wraca kasa a kupon do za monety do zakładki kupony 🙂
@xeshe3958 podaj proszę numery zamówień w których pojawiły się takie zgłoszenia.
@xeshe3958 To nie jest możliwe, zapytaj jak płacili.