Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient prowadzący działalność związaną z naprawą komputerów zakupił u mnie laptop na fv i w związku z tym nie może zrobić zwrotu więc założył dyskusje na allegro twierdząc ze sprzęt jest wadliwy o czym mowy nie było na aukcji. Wiem, że z laptopem było wszystko ok... co mogę z tym zrobić ?
@alleloombard767 przyjąć laptopa na reklamację i sprawdzić, jak uszkodził czy ingerował odrzucić reklamację jak się uszkodzić przyjąć, poproś o odesłanie i nie dyskutuj bo do niczego nie dojdziecie 🙂
Niewiele, Allegro zazwyczaj staje po stronie kupującego. Może na przykład przyznać mu rekompensatę z POK i wymagać od Ciebie spłaty, a jeśli nie spłacisz, może zawiesić Ci konto. Gdyby była to sprzedaż konsumencka, sprawa byłaby prostsza - przyjmuje się, że wada wykryta w ciągu pierwszego roku tkwiła w produkcie od początku.
Dodam jeszcze, że w systemie mamy notatki co by uważać na klienta bo wyłudza pieniądze w ten sam sposób wyrolował już 3 inne nasze placówki
@alleloombard767 poproś o odesłanie na reklamację !!! i dajcie na ekspertyzę !!!
@alleloombard767 Musisz reklamację rozpatrzyć, możesz ja uznać albo nie, klient może się odwołać od twoje decyzji.