anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak udowodnić allegro, że towar nie był uszkodzony przed wysłaniem?

alleloombard767
#7 Wielbiciel#

Klient prowadzący działalność związaną z naprawą komputerów zakupił u mnie laptop na fv i w związku z tym nie może zrobić zwrotu więc założył dyskusje na allegro twierdząc ze sprzęt jest wadliwy o czym mowy nie było na aukcji. Wiem, że z laptopem było wszystko ok... co mogę z tym zrobić ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@alleloombard767 przyjąć laptopa na reklamację i sprawdzić, jak uszkodził czy ingerował odrzucić reklamację jak się uszkodzić przyjąć, poproś o odesłanie i nie dyskutuj bo do niczego nie dojdziecie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Niewiele, Allegro zazwyczaj staje po stronie kupującego. Może na przykład przyznać mu rekompensatę z POK i wymagać od Ciebie spłaty, a jeśli nie spłacisz, może zawiesić Ci konto. Gdyby była to sprzedaż konsumencka, sprawa byłaby prostsza - przyjmuje się, że wada wykryta w ciągu pierwszego roku tkwiła w produkcie od początku.

oznacz moderatorów

alleloombard767
#7 Wielbiciel#

Dodam jeszcze, że w systemie mamy notatki co by uważać na klienta bo wyłudza pieniądze  w ten sam sposób  wyrolował już 3 inne nasze placówki 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@alleloombard767 poproś o odesłanie na reklamację !!! i dajcie na ekspertyzę !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@alleloombard767  Musisz reklamację rozpatrzyć, możesz ja uznać albo nie, klient może się odwołać od twoje decyzji.

oznacz moderatorów