Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ponownie,
mam już pięć pozytywnych komentarzy, wobec tego jak dalej ruszyć z opcją smart dla klienta? Czy oprócz 5 pozytywnych komentarzy musi opłynąć jeszcze jakiś okres?
Ja zgłosiłam prośbę o usunięcie smart kurier, bo dla mnie te 5,50 to jest sporo. A w kwestii zmiany/ustawienia ceny żeby się nie łapać, ok, ale wtedy nie widnieje znaczek smart przy aukcji, już to testowałam.
Mam jeszcze inne pytanie odbiegając od tematu. Jedna przesyłka nie dotarła do klienta. Prawdopodobnie jest uszkodzona. Dzwoniłam w pt na infolinię ale tylko dowiedziałam się ze in post ma się kontaktować co z przesyłką począć dalej. Ale klient nie otrzymał zamówionego towaru, wobec czego chce nadać mu drugą przesyłkę ale nie mogę pozyskać kompletnych danych, a po za tym muszę to chyba zrobić na własną rękę czyli koszt 14,99 za paczkomat zamiast 8,99? Czy da się nadać to jeszcze raz przez allegro inpost?
@fabrykasokow napisz do klienta żeby dokonał przez allegro reklamacji oddaj kasę i poproś o ponowne zamówienie będzie najmniej kosztowne dla Ciebie 🙂
Witam, chętnie dołączę do Waszej dyskusji.
Allegro pokusiło mnie na promocje smart (1 miesiąc za darmo) ok zgodziłem się.
Dlaczego nie widzę znaczka przy moich ofertach. Czy powinienem coś zmienić w kosztach wysyłki, czy to z automatu powinno wejść?
Nie sprzedaje dużo bo towar mało popularny, ale może warto spróbować.
Jakie jest wasze zdanie?
musisz mieć przynajmniej 5 pozytywnych opinii i właściwie ustawione kwoty za przesyłki.
Myślec, że mam bo już ktoś kupił u mnie towar z usługą Smart ale jeszcze przed tą promocją. Samo allegro zrobiło to za mnie, później się z tego wycofałem bo nie chciałem płacić za koszta tej usługi. (Klient kupił dwa przedmioty na różnych aukcjach, ale tylko jedna była z usługą smart)
Teraz wszedłem w tą promocję, ale znaczka nie widać.
Czy masz szansę podejrzeć moje aukcje i skonfrontować to. Czuje że znasz się na tym lepiej.
Nie prosiłam klienta o reklamację tylko sama zwróciłam środki. To źle? Co mam zrobić z tym zamówieniem które nie dotarło? Wiadomo, paragon przepadł (nie umiem zrobić kopi), klient złożył nowe zamówienie, inne, muszę mu wybić drugi paragon. Doradźcie jak to rozwiązać?
kiedy drukujesz paragon na KF i jest w niej karta pamięci to powinien zachować się tam właśnie, pierwsza rzecz szukaj na karcie pamięci KF 🙂 ale polecam robienie zdjęć paragonom poprostu (aplikacją do ich zczytywania) 🙂