Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, chcę zapytać. Czy można ustawić czas ekspedycji na 5 dni? Nie znalazłem tej opcji. Sprzedamy niestandardowe produkty, aby nie można ich było wysłać natychmiast lub następnego dnia. Dziękuję za pomoc.
Jestem Czech - używam kompilatora. Dziękuję.
Ahoj @Client:111116319! Aby zmienić czas wysyłki przejdź do zakładki Mój asortyment. Zaznacz wybrane oferty, następnie najedź na przycisk [edycja grupowa] i kliknij [czas wysyłki]. Wybierz czas, który będzie obowiązywał dla zaznaczonych ofert. Kliknij [zapisz] 🙂
Pro změnu dodací lhůty přejděte na záložku Můj sortiment. Vyberte vybrané nabídky, poté najeďte myší na tlačítko [úprava skupiny] a klikněte na [čas odeslání]. Vyberte čas, který bude platný pro vybrané nabídky. Klikněte na [uložit] 🙂
Použil jsem také překladač 😉