anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ustawić informację "wysyłka po długim weekendzie" do wszystkich aukcji?

FortePharma
#7 Wielbiciel#

nie będzie komu wysłać paczek w poniedziałek - jak ustawić taką informację w aukcjach?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ares_
#14 Krzewiciel#

@FortePharma wydłużasz termin realizacji zamówień o jeden dzień we wszystkich ofertach za pomocą edycji grupowej i jeżeli masz włączone godziny graniczne do wysyłki w ten sam dzień to wyłącz je.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ares_ to nic nie da, allegro i tak będzie wyświetlać na podstawie wcześniejszych wysyłek krótszy czas 😞 do takiej zmiany trzeba się przygotować i zmienić kilka tygodni wcześniej 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Dla kupujących nic nie da, ale @FortePharma  nie dostanie zaniżonej punktacji za opóźnione wysyłki.

Ja oprócz wydłużenia czasu wysyłki ustawiam autoresponder na poczcie e-mail o treści:

Do klientów Allegro: czas wysyłki zakupionych produktów jest ustawiony przez nas na 2 dni (zakładka dostawa). Nie mamy wpływu na to jaki czas dostawy pokazują algorytmy Allegro, proszę więc nie mieć do nas pretensji, że wysyłki nie wychodzą w terminie.
Wszystkie zamówienia zostaną zrealizowane w dniu 16.08

Jeśli czas wysyłki jest zbyt długi proszę anulować zamówienie (moje zakupy ->anuluj zamówienie) - wpłata zostanie automatycznie zwrócona.

to, przynajmniej u mnie, rozwiązuje problem

oznacz moderatorów

FortePharma
#7 Wielbiciel#

a gdzie ustawia się tą automatyczną odpowiedź?

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@FortePharma  w ustawieniach poczty - autoodpowiedź

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@kostas11 zdaje sobie z tego sprawę ale inną opcją jest tylko wyłączenie sprzedaży. W moim przypadku takie rozwiązanie już dwa razy w tym roku zadziałało i nie miałem problemów z klientami więc mam nadzieję, że tym razem też się uda i będę miał spokojny weekend bez niespodzianek w środę 🙂

@AGLOPRIMA2 o tej możliwości zapomniałem, sam nie stosuje ale zdecydowanie warto taką wiadomość do klientów wysłać 🙂

oznacz moderatorów