anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ustawić przerwę w wysyłce tylko na 1 dzień bez zawieszania sprzedaży?

Auto-Core
#7 Wielbiciel

Cześć,
10 listopada nie będę dostępny i tego dnia nie będą wychodzić żadne paczki.
Nie chciałbym jednak zawieszać sprzedaży ani usuwać ofert — chciałbym, żeby klienci nadal mogli składać zamówienia, tylko z informacją, że wysyłka będzie dopiero w środę (12 listopada).

Czy da się to jakoś ustawić w panelu sprzedawcy, np. wydłużając czas wysyłki tylko na te dni albo w inny sposób?
Jak najlepiej to zrobić, żeby nie tracić widoczności ofert i żeby kupujący byli poinformowani o późniejszej wysyłce?

Z góry dziękuję za podpowiedzi!

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów