Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam konto firmowe od 1 lipca, teoretycznie spełniam warunki by dołączyć do sprzedawców se Smartem ale nie wiem jak mam ustawić w swoim profilu tą opcję płatności i jak ją później rozliczać. Przeczytałem regulamin i różne wątki związane z tym tematem ale nadal nie jest to do końca jasne.
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić krok po kroku jak to się robi? Czy mamy podpisać jakieś umowy z dostawcami? Jakie formy dostawy obejmuje Smart? Jak powinien wyglądać nasz cennik? Skąd mam wiedzieć jakie kwoty należy w nim wpisać? Będę wdzięczny za wyjaśnienie mi tych wszystkich kwestii i z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!
Koszt przesyłki , poczytaj tu -https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/kategoria/allegro-smart
spelnisz warunki ,,smark ,, sam przyjdzie .